Spies med nyt hotelkoncept - Cook's Club

Spies præsenterer nu et nyt hotelkoncept. Navnet er Cook's Club og målgruppen er nutidens moderne rejsende, hvor design, mad og drikke er i fokus. Det første hotel åbner til juni i Hersonissos på Kreta. I løbet af det kommende år er det planen at åbne yderligere 10-15 Cook's Club.

Konceptet er baseret på succesen med Casa Cook, Spies’ bohemeagtige hoteller for den moderne rejsende, der har høje krav til nedtonet luksus og lækkert design. Det nye Cook’s Club koncept vil være præget af cool design og en afslappet og utraditionel atmosfære, men til en pris, der kan tiltrække et bredt publikum

- På vores koncepthoteller bor vores mest tilfredse gæster. Cook's Club bliver trendige hoteller, der understøtter vores strategi om at udvikle attraktive koncepter til forskellige målgrupper. Her vil der være masser af nærvær, der går hånd i hånd med strandlivet. Det er vigtigt at udvikle nye koncepter for at imødekomme kundernes behov, siger kommunikationschef Torben Andersen fra Spies

Det første Cook's Club på Kreta er et fuldstændig renoveret hotel med 148 værelser i det populære ferieområde Hersonissos på Kretas nordkyst. Hotellet er blevet totalt ombygget for at fokusere på enkle værelser med høj standard og fokus på god mad, gode drinks og f.eks. en DJ, der spiller loungemusik ved poolen. Designet er enkelt og afspejler trenden i alverdens storbyer med cool design og moderne mad, men ”oversat” til et herligt feriemiljø.

Hotellets hjerte er poolområdet med Cantina Restaurant. Her serveres det bedste af verdens street food kombineret med sund vegansk mad og lokale klassiske retter som moussaka og gyros. Åbningstiderne til både morgenmad og middag er udvidede for at forebygge ”feriestress”. Hotellets bar, Captain Cook, serverer snacks og cocktails med friske råvarer, herunder urter fra egen urtehave.

Indkvarteringen er i lejligheder med et lille køkken, og der vil også være lejligheder til dem, der rejser alene, for par og indkvartering for op til seks personer i samme lejlighed.

Priseksempel: Fly fraKøbenhavntil Kreta med afrejse 20. september2018. Overnatning I en uge på Cooks Club Kreta i en 1-værelses lejlighed.Pris 3.299 kr. pr. person.

For yderligere information: Produktchef Carlos Cebrian, tlf. 26 14 26 93 eller kommunikationschef Torben Andersen, tlf. 40 59 47 00 – presse@spies.dk