Spies' personale vælger Mallorca og Gran Canaria

Når Spies’ personale rejser på ferie, vælger de fleste Mallorca fulgt af Gran Canaria. Det viser selskabets statistik for personalerejser i 2017.

Det er klassiske charterdestinationer, som gæsterne også – år efter år - har som deres favoritter. Der er nogle få rejsemål, som adskiller personale og gæster på Top 10 over de mest populære rejsemål. Det er bl.a. på plads nummer ni og 10, hvor personalet vælger Skiathos og Madeira, mens gæsterne har et godt øje til Varna (Bulgarien) og Kos.

-År efter år ligger de to spanske og den thailandske ø i top blandt de mest populære rejsemål hos vores medarbejdere og til dels hos vores gæster. Selv om man har været på de tre øer mange gange, er der rigtig mange lokale rejsemål at vælge i mellem og der er fortsat meget nyt at opdage. Her har vi også mange af vores koncepthoteller som f.eks. Sunwing og Sunprime for voksne, der har en stor tiltrækningskraft på både personale og gæster, siger kommunikationschef i Spies, Torben Andersen.

Top 10: Hertil rejste flest Spies-ansatte i 2017

8. Phuket, Thailand
  9. Varna (Bulgarien)
  10. Kos

Hvert år er Spies’ gæster med til at vælge sommerens bedste destinationer. Det sker på en skala til fem – for 2017 så Top 5 således ud:

1. Skiathos (4,63)
  2. Dalaman (4,60)
  3. Antalya (4,57)
  4. Cypern (4,54)
  5. Lesbos (4,54)

Yderligere information: Kommunikationschef Torben Andersen, tlf. 40 59 47 00.