Vælg dit favoritværelse inden du rejser på ferie

Spies lancerer nu en ny service, hvor gæsterne mod et mindre beløb kan reservere deres favorithotelværelse inden for en valgt værelseskategori. Seks dage inden afrejse får gæster, som skal bo på en række af selskabets koncepthoteller, en mail med tilbuddet. De tilgængelige værelser er markeret på et kort over hotelområdet, og gæsten betaler direkte til hotellet ved ankomst. Gæsterne får tilbuddet blandt andet afhængigt af, hvor mange værelser som er tilgængelige og afhængigt af ankomstdag.

– Vores gæster har længe efterspurgt muligheden for at få bekræftet, at de får deres helt specielle favoritværelse, inden de ankommer til hotellet. Nogle vil have en bestemt udsigt eller beliggenhed på hotellet, mens andre bare vil have et bestemt værelsesnummer. Nu gør Spies det muligt for et større antal gæster at få værelsesnummeret bekræftet i forvejen. Vi er rigtig glade for, at vi som den første større rejsearrangør kan tilbyde denne service på vores mest populære hoteller, siger Torben Andersen, kommunikationschef i Spies.

Projektet er i dette forår blevet testet af Spies, og interessen har været stor. Cirka 20 pct. af de gæster, som i testen fik tilbuddet om at vælge et specifikt værelsesnummer, takkede ja til tilbuddet. I dag er cirka 40 hoteller tilknyttet projektet, først og fremmet Spies’ koncepthoteller såsom Sunwing Family Resorts, Sunprime Hotels og Sentido, men antallet af tilknyttede hoteller vokser hele tiden. Til næste sommer er målet, at langt over 100 Spies-hoteller skal kunne tilbyde sine gæster at reservere et specifikt værelsesnummer.

Læser-/journalistservice – hvis du vil videre:
Læs mere om alle Spies’ koncepthoteller her: https://www.spies.dk/find-hotel

Yderligere information: Kommunikationschef Torben Andersen, tlf. 40 59 47 00.