Nyt update-magasin til medicinal- og kosmetikbranchen

Nyhed   •   Jun 19, 2019 11:35 CEST

I update kan du læse om Slawex’ lagerløsning, som er med til at sikre dokumentation og sporbarhed.

Komplekse produktionsforhold, skrøbelige produkter og strenge krav om sporbarhed udfordrer den interne logistik hos virksomheder i medicinal- og kosmetikbranchen. Patientsikkerheden er altafgørende, og de gældende regler omkring sporbarhed og dokumentation skal overholdes. SSI SCHÄFER tilbyder lagerløsninger, som sikrer den nødvendige dokumentation, og som kan give afgørende konkurrencefordele.

I denne specialudgave af update kan du læse mere om, hvordan vi hjælper virksomheder i medicinal- og kosmetikbranchen med at sikre sporbarhed, dokumentation og pålidelighed i alle led af forsyningskæden.

I update kan du blandt andet læse om:

• Udfordringer i forbindelse med kravet om sporbarhed og dokumentation
  • Succesfulde kundecases med Slawex (A-Frame, Schäfer Scan Machine, lagerkasser og WAMAS®) og Bidafarma (SSI Order Verifier og WAMAS ®)
  • Robot-applikationen fra SSI SCHÄFER, som skaber pluk i høj hastighed og garanterer stabilitet i processen
  • Vores øvrige løsninger til sundheds- og kosmetikbranchen.

Læs hele magasinet her.

God fornøjelse med læsningen!

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.