STANLEY lancerer FATMAX CLASSIC PRO vaterpas

Med fokus på brugervenlighed og funktionalitet introduceres STANLEY FATMAX CLASSIC PRO Vaterpas – en serie som leverer ekstraordinær holdbarhed, styrke og præcision til alle typer nivelleringsopgaver.

STANLEY lancerer en komplet serie med 8 nye premium vaterpas, hvor der er fokus på præcision, aflæsning og holdbarhed. Robust og meget solid profil i kvalitets aluminium giver ekstra styrke og holdbarhed, når vaterpasset bruges til indendørs eller udendørs opgaver.

Alle CLASSIC PRO vaterpas er udstyret med en tolerance på 0,5mm/m på primær overflade og 0,75mm/m på sekundær overflade, samt letaflæselige, UV-modstandsdygtige libeller, som giver nemme og hurtige og aflæsninger fra alle vinkler. Brugeren er dermed altid sikret pålidelige resultater, høj effektivitet og produktivitet i enhver opgave. Fås i 8 længderne fra 40cm – 200cm og alle er produceret med fokus på lang produktlevetid og styrke med en robust og solid box-konstruktion i aluminium.

En kombination af center libeller, en dobbelt maskinelt bearbejdet overflade og fræset kant gør STANLEY FATMAX CLASSIC PRO vaterpas ideelle til opmærkning og skærearbejde, hvor nøjagtighed og præcision er en absolut nødvendighed.

Hvert vaterpas er styrket med stødabsorberende gummiforede endestykker, som sikrer libellerne, hvis uheldet er ude og vaterpasset tabes. Der er også tilføjet et praktisk forstærket hul, så når vaterpasset ikke er i brug, kan det nemt og praktisk hænges op.

Eksklusiv sort pulverlakeret overflade gør STANLEY FATMAX CLASSIC PRO meget rengøringsvenligt og betonstøv, gips og andre arbejdsmaterialer kan nemt fjernes med en klud.

“Med den nye STANLEY FATMAX CLASSIC PRO serie, har vores ingeniører taget præcision, holdbarhed og styrke op på et helt nyt niveau. Uanset om der skal opsættes køkkenelementer, monteres vinduer, støbes gulve eller opsættes gipsvægge, så kan brugeren stole på at vaterpasset leverer præcise resultater hver gang” udtaler Henrik Fabricius, Trade Marketing Manager STANLEY Norden.

• Byggeindustrien, branchespørgsmål

• vaterpas
  • håndværktøj
  • fatmax

Om STANLEY

STANLEY er en global producent af håndværktøj, elværktøj, værktøjstilbehør og opbevaringsløsninger. STANLEY er en del af Stanley Black & Decker koncernen og har siden grundlæggelsen i 1843 leveret værktøj, som er testet, holdbart og innovativt til fagfolk i hele verden. STANLEY har gennem 175 år skabt og produceret brugbart og solidt værktøj, som inkluderer Bailey høvle, Surform file, PowerLock båndmål og senest FATMAX produktlinjen. I dag er virksomheden fortsat ledende inden for håndværktøj takket være den konsekvente fokus og ekspertise, der er forbundet med hvert enkelt produkt, medarbejdere og virksomheden.

Pressekontakt Brand & Communications Manager DEWALT +46705686025

Pressekontakt Brand & Communications Manager IRWIN, LENOX, FACOM +4520803514