Nyt sikringssystem fra Alux

Alux leverer afskærmnings- og sikringssystemer til både private og erhvervsvirksomheder. Nu lancerers SafeRoller®, som er en velkommen nyhed til ubudne gæster. SafeRoller® kan ses i udvalgte STARK forretninger.

Alux er et sikringssystem, der holder tyven fra døren uden at gå på kompromis med designet. STARK udstiller netop nu nyheden i udvalgte forretninger. SafeRoller® kan bestilles efter mål i alle STARK forretninger.

Ubudne gæster får sig en ubehagelig overraskelse, når de støder på den nye SafeRoller® fra Alux. SafeRoller® er et rullejalousi der  designmæssigt ligner en almindelig persienne. Forskellen er, at Safe Roller har samme styrke som andre sikringssystemer, så den sikrer endnu mere mod indbrud i hjemmet, sommerhuset, på kontoret og hvor der ellers er ønske om at gøre det besværligt for ubudne gæster at komme ind.

SafeRoller® er kompakt og kræver meget lidt plads over eller i vinduet. Det er en elegant afskærmningsløsning, som kan tilpasses til omgivelserne. Desuden kan den leveres med et integreret gardin i et væld af mønstre og farver. SafeRoller® fås i forskellige udgaver, som hver især afskærmer for solen og dermed være med til at sikre et behageligt indeklima. Den perforerede model leger med lysindfaldet fra de transparente gardiner, mens den lukkede model kan bruges til mørkelægning eller som dekoration.

SafeRoller® sikrer rummet effektivt mod indbrud og skaber tryghed, samtidig med at den skærmer mod solens stråler.

For yderligere information kontakt venligst:
Michael Weiss, STARK, tlf. 51 29 09 41, e-mail: mw@stark.dk
Bo Juul Nielsen, Alux A/S, tlf. 70 26 21 40, e-mail: bjn@alux.dk