Stærke tøjtrends indtager byggepladsen

Et kig på byggepladserne i Danmark viser tydeligt, at håndværkerne ikke længere går ens klædt og følger gamle traditioner.  Det stiller krav til tøjleverandøren. Med Danmarks største beklædningsmagasin til håndværkeren har STARK sat sig for at give alle danske håndværkere det bedste og bredeste udvalg af kvalitetstøj.

STARKs nye beklædningsmagasin, der er byggemarkedets hidtil største, punkterer gamle fordomme om, at håndværkere skal gå klædt på en bestemt måde. Håndværkeren anno 2014 har tværtimod et stort udvalg af kvalitetsbeklædning og -fodtøj, som klæder ham på til opgaven, uden at han skal gå på kompromis med sin personlige stil.

Magasinet fra STARK er nu på gaden i mere end 50.000 eksemplarer og indeholder over 100 sider med stærke designs og smarte kvalitetssnit, der ruster den moderne håndværker til at løse hverdagens mange forskellige opgaver.

- Tendensen ude på byggepladserne er, at beklædning og fodtøj ikke længere kun skal være komfortabelt og praktisk. Den moderne håndværker ønsker robust og slidstærk beklædning, der også ser godt ud og kan bruges i fritiden, når man går ned ad gågaden eller skal ud og se en fodboldkamp, udtaler Allan Jakobsen, der er produktchef i STARK.

Kvalitetsbeklædning fra gamle klassikere til de nyeste trends
Blandt de mange nyheder, som lanceres i beklædningsmagasinet, er for eksempel sikkerhedsfodtøj i funky farver, flexfit caps i 24 forskellige modeller og arbejdsveste med indbyggede, batteridrevne varmelegemer. Men magasinet rummer også de helt klassiske kollektioner, og udvalget kan afprøves i STARKs byggemarkeder for professionelle landet over, hvilket vækker glæde hos håndværkerne.

- Vi er en større entreprenørforretning med en egenproduktion, der er opdelt i tre hovedfaggrupper med hver sin tøjtradition. Derfor er det vigtigt for os, at STARK altid kan levere et bredt udvalg, der både omfatter det mere traditionelle arbejdstøj og de nye, mere trendy kollektioner. Medarbejderne er sikre på at få tøj, som de bliver glade for, og vi sparer en masse tid, siger direktør Torben Balmer fra entreprenørfirmaet MMT A/S i Hadsten, der beskæftiger mellem 110 og 140 faglærte.

Hos STARK står kundernes behov i centrum, og byggemarkedet arbejder derfor målrettet på at lette kundernes arbejdsdag ved at give dem netop de redskaber, der skal til, for at de bliver endnu mere effektivt klædt på til opgaverne. STARK leverer en lang række services inden for beklædning og fodtøj, som tilpasses den enkelte kunde, og kunderne kan bl.a. få lavet opmåling i butikkerne, få påtrykt firmalogoer og medarbejdernavne på beklædning og fodtøj samt få pakket og leveret beklædning og fodtøj, der er sorteret i kasser til den enkelte medarbejder.

Sammen med det nye beklædningskatalog har STARK lanceret en YouTube-video, der viser styrken og spændvidden inden for beklædning og fodtøj til håndværkeren anno 2014.

For yderligere information, kontakt:
Jesper Gaarde, marketingdirektør, STARK
E-mail: jg@stark.dk

Billedtekst til medsendt materiale:
Foto fra STARKs nye beklædningsmagasin

Link til elektronisk udgave af magasinet: http://www.e-pages.dk/stark/859/

Link til YouTube-video: http://www.youtube.com/watch?v=9Sg_0UOcGHY

• Mode

• byggeprojekter
  • tøj
  • håndværkerbukser
  • håndværktøj
  • magasin
  • byggeplads
  • kvalitet
  • sikkerhed
  • sikkerhedssko
  • sko

STARK beskæftiger cirka 2.400 medarbejdere og er landsdækkende med 90 byggemarkeder i Danmark og Grønland. STARK er med en årlig omsætning på 6,3 milliarder kroner Danmarks største leverandør til byggeriet. STARK er en del af DT Group A/S, der er Nordens største distributør af byggematerialer.