STARK samler kræfterne i Odense

For at styrke servicen over for både håndværkere og private, samler STARK i Odense kræfterne på ét sted fra den 1. september. Det nye kraftcenter inden for byggeri giver endnu bedre rådgivning og større udstillinger.

Nu får STARKs kunder i Odense langt mere rådgivning og flere byggematerialer i høj kvalitet samlet på ét sted. STARK FK Odense  og STARK Odense Tømmergaard, der ligger mindre end 100 meter fra hinanden bliver slået sammen. Fra den 1. september er de under samme tag hos det nye STARK Odense  på Jarlsberggade.

Mere professionel rådgivning til alle
Ved at  samle aktiviteterne i en forretning, samler STARK den professionelle rådgivning om alle aspekter af godt byggeri til gavn for både håndværkere og private. STARK FK og STARK OT har i mange år været en ledende leverandør af byggematerialer til henholdsvis murere, tømrere og entreprenører i hele Odense. Det nye STARK Odense samler det bedste fra to traditionsrige forretninger med målet om at gøre det bedre og lettere for kunderne.

- Du får alt det, du plejer og mere til i vores nye kraftcenter. Vi øger serviceniveauet og du får stadig samme professionelle rådgivning fra din sædvanlige kontaktperson. Med et styrket hold, dækker vi alle byggeriets aspekter, store som små, siger Erik Storm, trælastdirektør i STARK Odense Tømmergaard.

Hurtig flytning med få gener
Flytningen af STARK FK vil ske i løbet af en kort periode for at give færrest mulige gener for kunderne.

- Vi flytter alle aktiviteterne i løbet af to uger, så der bliver så kort en overgangsperiode som muligt. Vores kunder skal hurtigt opleve, at alt er helt normalt og uden gener for dem. Når flytningen er veloverstået, vil vi genåbne med et stort brag for at byde alle vores kunder velkommen i den nye STARK Odense, siger Erik Storm.

STARK styrker positionen
STARK arbejder hver dag på at styrke positionen som håndværkernes foretrukne leverandør. Det sker ved konstant at forbedre viften af services og uddanne personalet, der rådgiver og vejleder kunderne.

- Jo flere veluddannede medarbejdere og kvalitetsmaterialer, der er samlet under samme tag, desto bedre rådgivning kan vi tilbyde håndværkerne og de private kunder, siger administrerende direktør i STARK, Lars Hansen.

Ved at samle aktiviteterne er Lars Hansen ikke i tvivl om, at STARK fortsat vil være førende leverandør til byggeriet. Og med ikke mindre end 11 forretninger på Fyn, er STARK altid tæt på kunderne og opgaverne.

• Byggeri, maskiner

• stark odense
  • trælast
  • privat
  • prof

Fakta om STARK
STARK Odense FK har sidste åbningsdag fredag den 30. august. Med flytningen af STARK Odense FK er der i alt 11 STARK forretninger på Fyn.

STARK beskæftiger cirka 2.400 medarbejdere og er landsdækkende med 90 byggemarkeder i Danmark og Grønland. STARK er med en årlig omsætning på 6,3 milliarder kroner Danmarks største leverandør til byggeriet. STARK er en del af DT Group A/S, der er Nordens største distributør af byggematerialer.