Pressemeddelelse -

Stofa var festival-klar med fiberboller, kakao og lynhurtigt fiberbredbånd til Tønder

Torsdag morgen var der morgenbrød til friske trafikanter i Tønder, da Stofa pludselig dukkede op forskellige steder i byen med sunde fiberboller og kakao til forbipasserende morgentrafikanter. Det gav masser af morgensmil i den festivalklare by.

Nicki Skovgaard Schousboe fra Stofa var med, og han forklarer sammenhængen:

- For det første vil vi gerne være rigtig gode ved vores andelshavere, og fiber er jo rigtig sundt! Men vi vil også gerne i dialog med kunderne, både hvis de har haft nogle problemer, men også sætte generelt fokus på de mange muligheder, som andelshaverne har med fiberbredbånd og tv-løsninger fra Stofa, der jo er en del af SE.

Efter morgenens uddeling af morgenbrød har Stofa både tirsdag og torsdag morgen i denne uge stået ved Kvickly og været i dialog med Tønders borgere – også nogle af de utilfredse kunder, som i løbet af foråret og sommeren har oplevet problemer. Midlertidige problemer, som ifølge Stofa har skyldtes en større it-omlægning, som gav pres på kundeservice og teknisk service, og som ikke er et udtryk for Stofas generelle produktsikkerhed og service.

- De ting går vi selvfølgelig meget gerne i dialog om, så vi kan få løst de sidste problemer, siger Nicki Schousboe.

Tønder er gearet til fremtiden
Behovet for en lynhurtig bredbåndsforbindelse stiger hele tiden. Lige nu udvikler dataforbruget via internettet sig med +100 % om året. Dels fordi mange flere enheder kobles på nettet – fra 10 pr. husstand i dag til 50 om bare 10 år. Dels fordi disse enheder bruger meget mere data på film, konstante forbindelser, billeder og alt muligt, som endnu knap kendes af menigmand.

- I Tønder ligger der fiberbredbånd nedgravet lige uden for døren ved næsten alle boliger – faktisk er Tønder den kommune i vores forsyningsområde, hvor vi har allermest fiber nedgravet overhovedet. Vi vil gerne ud og fortælle om de muligheder, det faktisk giver; at man gratis kan tilkoble sig fibernettet og nyde godt af f.eks. teknisk support 24 timer i døgnet 7 dage om ugen og mulighed for teknikerbesøg frem til kl. 18. Tønder er gearet til fremtiden, slutter Nicki Skovgaard Schousboe.

Yderligere information:
Jan Lyng Lauridsen, kommunikationschef, jall@se.dk, eller mobil 2053 5876
Nicki Skovgård Schousboe, Stofa, niss@stofa.dk eller mobil 4139 8218

• Underholdning

• stofa
  • fiberbredbånd
  • tønder

Stofa er danmarks næststørste leverandør af kabel-tv og privat bredbånd

Stofa er i dag ejet af Danmarks tredjestørste energikoncern, SE (Syd Energi). Stofa er et helejet selvstændigt datterselskab i SE.

Der er lagt en aggressiv og ambitiøs strategi for virksomheden, som ventes at skabe vækst og behov for flere medarbejdere i fremtiden.

I Stofa forsyner vi cirka 600.000 danske husstande med tv- og radiosignaler. Heraf har 350.000 husstande mulighed for at få bredbånd, SmartTv og telefoni via kabel-tv stikket. Kabel-tv tjenesterne leveres i tæt samarbejde med en lang række antenne-, bolig-, og grundejerforeninger samt kommuner.

Henrik Eske

Pressekontakt Kommunikationspartner Stofa, Stofa erhverv og SE/Stofa sociale medier 3092 0641