DCC Energi om Lasernet Service Level Agreement - SLA

Med fokus på kundevenlige rutiner og kundevendte dokumenter har man hos DCC Energi A/S anvendt Lasernet i mange år, som platform for eksterne ERP udskrifter med meget mere. Mange tilpasninger og løsninger i Lasernet håndteres af DCC Energi´s, Renè Slott - IT Coordinator, der her udtaler sig om værdien af deres Lasernet SLA-aftale:

Hvorfor valgte I at indgå en Service Level Agreement med Tabellae?
”For at sikre muligheden for hurtig support. Værdien af aftalen er stor, da det er afgørende for os at vide, hvornår vi kan forvente et problem afhjulpet. Det gør det samtidigt nemmere at planlægge andre opgaver, når vi ved, at vi kan få gennemført vores support-opgaver inden for en overskuelig tidshorisont.”

SLA aftaleHvordan vurderer du den support, som I modtager?
”Vi får rigtig god og kompetent support, og der findes altid en brugbar løsning på de udfordringer, der opstår. Supporten har ”løftet” vores arbejde – og vi har flere gange fået input til nye måder at gøre tingene på, som har effektiviseret vores arbejdsprocesser.”

Support-aftalen giver også mulighed for at deltage på Tabellaes webinarer – har I gjort det?
”Ja, vi har deltaget, når det har været muligt. Der er altid god værdi at hente på webinarerne. De giver god inspiration til, hvordan man kan optimere brugen af LaserNet.”

Hvilken betydning har det for jer, at der foretages back up af jeres Lasernet licens?
”Hvis uheldet er ude og vi har brug for en kopi af vores licens, er det dejligt at vide, at Tabellae foretager back up. Det giver helt sikkert en følelse af tryghed”, slutter Renè.

Om Lasernet SLA

Lasernet er en vital del af virksomhedens infrastruktur. Det er muligt at sikre en garanteret kort support reaktionstid på evt. Lasernet og relaterede fejl ved at tegne en SLA med Tabellae.

Aftalen åbner desuden op for muligheden for standby ved f.eks opgraderinger m.v. uden for normal arbejdstid (Level 3 aftale).

• Computere, IT-teknologi, software

• sla