TDC: 235.000 gratis downloads af L.O.C.s nye album

Nyhed  •  2012-04-27 11:37 CEST

235.000 danskere har hentet L.O.C.s nye album Prestige, Paranoia, Persona Vol 1. gratis fra TDC’s platforme de seneste fem uger. Mandag er sidste chance for at hente albummet.

Ambitionsniveauet var højt, da samarbejdet mellem L.O.C. og TDC blev skudt i gang d. 15.marts og målet var klart: 100.000 downloads på et døgn. Et mål, der blev indfriet allerede efter 20 timer. Derudover er sange fra L.O.C.’s album blevet afspillet over 150.000 gange fra TDC's smartphone app's Mit TDC og TDC Play.

Camilla Ramby, marketingdirektør hos TDC, glæder sig over, at danskerne har taget så godt imod samarbejdet:

”Responsen er overvældende og overgår langt vores forventninger. Vi er meget glade for al den opmærksomhed samarbejdet har fået, men først og fremmest har det været spændende at udfordre vanetænkningen for hvordan vi lytter til musik og samtidig give noget særligt til danskerne. Jeg regner bestemt heller ikke med, det bliver sidste gang vi vil flytte grænser for at kunne tilbyde noget ekstra".

TDC's kunder kan nu se frem til, at en Deluxe Edition af L.O.C.s album lander i TDC Play mandag, når perioden med de fem ugers gratis download er forbi.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom