Ét mobilabonnement til hele familien

Nu TDC lancerer én mobilpakke til hele familien. Den inkluderer ubegrænset taletid, data, fri sms, mms og musik.

”Der er også et TDC til dig, der vil samle hele familiens mobilforbrug i ét abonnement.” Sådan lyder det på mandag, når TDC lancerer et nyt koncept; Mobilpakke Familie med Casper Christensen og hans familie som inspiration.

Konceptet samler familiens mobilabonnementer i én pakke og indeholder ubegrænset taletid, data, fri sms, mms og musik til hele familien til en fast månedlig pris.

René Brøchner, direktør i TDC Privat Product Mangagement, forklarer, at det skal være attraktivt for kunderne at samle alle deres produkter hos TDC.

-     For mange familier har det hidtil ikke altid kunnet svare sig at vælge TDC abonnementer til særligt de mindste i familien. Det ændres fuldstændigt nu, hvor hvert ekstra medlem af familien for bare 99 kr. om måneden kan få ubegrænset taletid, data, fri sms, mms og musik.

Uanset hvilken familie du har

Det er TDC’s nye profil, Casper Christensen, som fra mandag reklamerer for Mobilpakke Familie.

-     Casper Christensen og hans familie viser lige netop, at abonnementet passer til alle familier. Fra skilsmissefamilier til deleprodukt mellem forældre og bedsteforældre – endda til svigermor. Jeg er glad for, at vi nu kan tilgodese danskernes behov for at få samlet hele familiens mobiltelefoni på én regning, siger René Brøchner.

Familieabonnementet koster 599 kr./måned for de første to medlemmer i husstanden (2 sim-kort). Herefter betaler kunderne kun 99 kr. pr. ekstra familiemedlem.

TDC kan med over 280.000 km fiber-, kobber- og coaxkabler forsyne samtlige danske husstande med telefoni og internet. Sammen med Danmarks mest stabile mobilnet på tværs af både 2G-, 3G- og 4G-teknologierne tilbyder TDC mobildækning til ca. 99 pct. af Danmark. TDC forbinder Danmark