Finske virksomheder: TDC er bedst

For tredje år i træk vurderer de finske virksomheder TDC som bedst til bredbåndløsninger. TDC tager førstepladsen i samtlige kategorier; service, image, forventninger, kvalitet og værdi for pengene – tilmed med en markant større afstand ned til nummer to end de seneste år.

Ifølge virksomhederne i Finland har TDC det bedste image og er den bredbåndsleverandør, kunderne har de højeste forventninger til. Samtidig leverer TDC den bedste tekniske kvalitet, bedste kundeservice og giver mest værdi for penge i forhold til konkurrenterne.

Det konkluderer analysevirksomheden EPSI Research Ltd. i deres 2012-måling af kundetilfredsheden blandt erhvervskunder.

Value for money
- TDC gør det rigtigt godt på det nordiske marked, hvor vi tager markedsandele fra konkurrenterne. Målingen fra Finland forklarer ganske godt, hvorfor de nordiske virksomheder i stigende grad vælger TDC. Vi leverer høj kvalitet, har god service og vores produkter giver mest ’value for money’, siger koncerndirektør for TDC Nordic Jens Munch-Hansen.

EPSI-målingen (Extended Performance Satisfaction Index) viser, at TDC er bedst på alle undersøgelsens parametre, og i 2012 har TDC endda markant øget afstanden til den nærmeste konkurrent i Finland. Sidste år var afstanden til Finnet 0,6 point, mens den i år er øget til 3,8 point. Og de øvrige leverandører ligger yderligere et godt stykke efter TDC.

TDC også bedst i Danmark
Danske virksomheder er enige med de finske i at TDC er bedst. Det viste EPSI-målingen for Danmark, som blev offentliggjort for et par måneder siden.

Vedhæftet: Resultater af EPSI-målingen for bredbåndstjenester i Finland.

• Økonomi, finans

• tdc nordic
  • finland
  • epsi