Ny organisering i TDC Privat

TDC’s kunder har i stigende grad brug for at se TDC som én samlet leverandør af hele husstandens kommunikations- og underholdningstjenester. Nu tager TDC Privat skridtet fuldt ud for at kunne imødekomme kundernes behov.

Koncerndirektør Anders Jensen udtaler:

"Vi har allerede taget de første store skridt mod at tilbyde kunderne én samlet løsning på tværs af bredbånd, tv og mobil, og med lanceringen af ’Mit TDC’ på tværs af platforme var vi først i verden med en fuldt integreret løsning. Nu er tiden inde til, at vi tager skridtet fuldt ud for at kunne imødekomme kundernes behov. Derfor har jeg valgt at etablere et nyt forretningsområde; Privat Product Management."

Fra 1. juni samles mobil, bredbånd, tv og telefoni i ét forretningsområde. Direktør for den nye samlede afdeling; Privat Product Management bliver René Brøchner, der i dag er direktør for bredbånd, telefoni og tv. Han har mere end 11 års erfaring i TDC og har med blandt andet HomeTrio, Home Duo og TDC Play demonstreret indgående erfaring med at skabe løsninger for TDC's kunder.

Direktør René Brøchners vigtigste opgave bliver at sikre, at kundens oplevelse fortsat er udgangspunktet i al udvikling af tjenester, produkter og services.

Reorganiseringen sker i forbindelse med, at mobildirektør Johan Kirstein Brammer har valgt at takke ja til et job i Egon Zehnder International med fokus på Executive Search og dermed forlader TDC.

TDC kan med over 280.000 km fiber-, kobber- og coaxkabler forsyne samtlige danske husstande med telefoni og internet. Sammen med Danmarks mest stabile mobilnet på tværs af både 2G-, 3G- og 4G-teknologierne tilbyder TDC mobildækning til ca. 99 pct. af Danmark. TDC forbinder Danmark