TDC belønner gode kunder med fordele

Efter succes med at samle tv, bredbånd og telefoni i de såkaldte HomeDuo og -Trio-pakker medtager TDC nu endnu et produkt, mobiltelefoni, i pakkerne. TDC kalder det SamleFordele, og der er tale om den største loyalitetskampagne i TDC’s historie.

René Brøchner, direktør for bredbånd, telefoni og tv i TDC Privat forklarer, at kunderne får TDC SamleFordele, når de f.eks. samler en mobilpakke eller pak-selv med TDC HomeDuo eller TDC HomeTrio:

”Vi ønsker at gøre det nemt for kunderne med én løsning og én regning. Kunderne får ét samlet overblik, men også ekstra taletid, ekstra service og ekstra tv-kanaler med de nyeste film og serier,” siger René Brøchner.

I alt giver TDC Samlefordele kunderne ekstra værdi for op til 400 kr. Ideen har været undervejs et stykke tid, og TDC har inddraget kunderne og spurgt til deres ønsker.

”Svaret fra kunderne har været helt klart. De vil rigtig gerne samle deres en-gagement hos én udbyder – men de vil have noget for det. Samtidig vil de have fuld valgfrihed mellem de enkelte mobilpakker. Derfor giver vi nu vores ”helkunder” nogle attraktive og håndgribelige fordele, når de samler deres produkter hos TDC,” siger René Brøchner.

Fakta:
• TDC SamleFordele indeholder disse elementer:
• 1 times ekstra taletid på hvert af dine mobilabonnementer
• Hurtig fejlretning
• Fri weekend: Ubegrænsede kald fra fastnet til fastnet i weekenden

• samlefordele
  • mobil