TDC hovedsponsor for det internationale Melodi Grand Prix 2014

Fra den 5. til den 10. maj 2014 samles Europa endnu en gang for at fejre musik og underholdning til det 59. årlige Eurovision Song Contest, og det er TDC, som vil være hovedsponsor for det kæmpestore arrangement sammen med the European Broadcasting Union.

TDC vil skabe aktiviteter, der er samler danskerne om verdens største tv-begivenhed. Med mere end 90 millioner seere i alene Europa og mange flere seere på verdensplan, fra Kina, Canada, USA til Australien og Indien, er Eurovision Song Contest i et underholdningsarrangement i særklasse.

"Eurovision Song Contest repræsenterer en festlig og vigtig mulighed for at mødes om en begivenhed. Eventet i København bliver uden tvivl et samlingspunkt, men vi ønsker at engagere hele Danmark, og her kan TDC, som hele Danmarks kommunikationsvirksomhed, være med til at samle danskerne, " siger Anders Jensen, Group CMO og Senior Executive Vice præsident, Consumer divisionen, TDC Group, og fortsætter:

"TDC udviklede verdens første abonnementsbaserede musiktjeneste, TDC Play, og vi giver også danskerne hele paletten af kommunikationsløsninger. Det sætter os i en unik position til at bringe Eurovision Song Contest til live på TV, samt digitale og sociale platforme og i lokalsamfundene."

Gennem foråret 2014 vil TDC arbejde dedikeret med at skabe spændende aktiviteter for at gøre det nemt at engagere sig i begivenheden og dele de største øjeblikke.

Om TDC

Som markedsleder er TDC Danmarks største leverandør af kommunikations- og underholdningsløsninger. TDC A/S har mere end 9 millioner kunderelationer i Danmark og Norden.

Musiktjenesten TDC Play, der blev introduceret i 2008, var en banebrydende innovation som satte nye standarder for, hvordan vi lytter til musik. I dag giver TDC mere end 20 millioner gratis sange til alle TDC-kunder. TDC Play er udvidet, således at tjenesten også omfatter tusindvis af film og tv-serieafsnit.

TDC blev etableret i 1882 af iværksætteren C.F. Tietgen.

• eurovision song contest
  • eurovision song contest 2014
  • sponsoraftale
  • københavn