TDC vinder aftale med Carlsberg

TDC og Carlsberg har indgået en aftale, som indebærer, at TDC skal levere telefoni til bryggeriet i Danmark. Aftalen er kommet i stand via TDC’s samarbejde med den internationale mobiloperatør Vodafone.

- Carlsberg har de sidste 12 måneder eksekveret på en global strategi inden for mobil og fastnettelefoni, som indebærer, at vi har kørt et globalt udbud. I Danmark har vi fået en aftale i stand med Vodafone, der har et stærkt partnerskab med TDC. Konkurrencen var hård, men vi mener at have fundet den rigtige partner for Danmark, fortæller Jakob L. L. Karsvang, Global Category Manager fra Carlsberg.

Kontrakten betyder, at TDC skal levere bredbånd, mobil- og fastnettelefoni til bryggeriet, som på globalt plan er verdens fjerde største.

- Vi er tilfredse med denne aftale med Carlsberg, og den viser meget godt, hvor vigtigt vores partnerskab med Vodafone er. Jeg er sikker på, at valget af TDC som leverandør i Danmark skyldes, at vi kan levere driftsikre løsninger på tværs af infrastrukturer, siger direktør Peter Stig Andersen fra TDC Erhverv.

Aftalen løber over to år og har for TDC en værdi af et to-cifret millionbeløb.

• ledelse og talsmænd
  • erhverv
  • carlsberg

TDC kan med over 280.000 km fiber-, kobber- og coaxkabler forsyne samtlige danske husstande med telefoni og internet. Sammen med Danmarks mest stabile mobilnet på tværs af både 2G-, 3G- og 4G-teknologierne tilbyder TDC mobildækning til ca. 99 pct. af Danmark. TDC forbinder Danmark.