Travellink Erhvervsrejser har netop lanceret nyt mobil-site

Travellink Erhvervsrejser har lanceret et unikt nyt mobil site til sine kunder der giver fuld adgang til alle online funktioner og tjenester, uden at skulle downloade en app ! Mobil sitet er designet til alle medier, også PC/mac og tablets.

- Hos Travellink Erhvervsrejser, bestræber vi os efter at tilbyde vores kunder løsninger, der forenkler og letter hverdagen. Udviklingen af vores nye mobile-site, er en del af denne indsats. Vi ønsker at hjælpe vores rejsende til nemt og hurtigt, at foretage en booking, samt muligheden for at ændre og annullere rejsen, selv når den rejsende er på farten. Alle bookinger og profiloplysninger synkroniseres mellem de forskellige kanaler ( PC/mac, tablet og mobil, samt bookinger foretaget via kundeservice.) Vi har allerede bemærket, at muligheden for nemt, hurtigt og enkelt, at kunne foretage en booking via smartphone, er værdsat af mange af vores kunder, udtaler Torben Nygaard, Country Manager.

Sitet er opbygget i responsivt design, hvilket betyder, at indholdet er tilpasset til den enhed, der bruges. Alle web-præsenterede sider er logisk opbygget og let at forstå, uanset enhed. Sitet registrerer og tilpasser sig størrelsen af ​​brugerens skærm uden behov for at gå til en bestemt adresse.
Logisk og let, helt tilpasset til de mobile rejsende, der har brug for en tilgængelig booking- service overalt….når som helst – hvor som helst.

www.travellinkcorporate.dk

• Nye produkter, tjenester

• nye funktioner
  • forretningsrejser
  • bonuspoint
  • rejse

Travellink er Nordens førende internetrejsebureau med virksomhed i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Travellink har 3 virksomhedsområder: privatrejser, forretningsrejser og konference & event. Udbuddet består af 560 flyselskaber, 165.000 hoteller og for biler 5000 udlejningssteder i 80 lande. Travellink er en del af ODIGEO.  I 2011 havde Travellink 830.000 rejsende og salget steg til 2,7 milliarder SEK Travellink driver også salg af privatrejser under varemærket Opodo på det nordiske og polske marked.

Peter Hellström

Pressekontakt Presseansvarlig +46 (0)73 773 6041