Travellink Erhvervsrejser lanceres i Polen

Travellink Erhvervsrejser har i løbet af juni måned  i år åbnet i Polen under navnet Opodo Corporate by Travellink.

Polen er et hurtigt voksende marked med en af de højeste BNP-vækstrater i Europa,  og blandt Travellink Erhvervsrejser´s  nordiske kunder er der et klart behov for en udvidelse af Travellinks services på det polske marked.

"Der er et stort behov for enkle og gode online booking værktøjer til at give et hurtig overblik samt kontrol  over de forskellige rejsemuligheder. Kombineret med en fremragende personlig service, bør yde den samme fantastiske vækst i Polen som Travellink Erhvervsrejser har haft i Skandinavien", siger Bodil Månsson Group Director Corporate Travel.

"Vi ser efterspørgslen om et fælles booking værktøj fra internationale virksomheder og Travellink Erhvervsrejser  vil derfor fortsætte med at ekspandere i Europa,"
fortsætter Bodil Månsson.

• Økonomi, finans

• opodo
  • odigeo
  • opodo corporate by travellink
  • erhvervsrejser

Travellink er Nordens førende internetrejsebureau med virksomhed i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Travellink har 3 virksomhedsområder: privatrejser, forretningsrejser og konference & event. Udbuddet består af 560 flyselskaber, 165.000 hoteller og for biler 5000 udlejningssteder i 80 lande. Travellink er en del af ODIGEO.  I 2011 havde Travellink 830.000 rejsende og salget steg til 2,7 milliarder SEK Travellink driver også salg af privatrejser under varemærket Opodo på det nordiske og polske marked.

Peter Hellström

Pressekontakt Presseansvarlig +46 (0)73 773 6041