Travellink sætter kunden i fokus med nyt design og funktionalitet

Med nyt udseende samt flere nye funktioner, hvor brugervenlighed er prioriteret, vil Travellink sætte kundernes behov yderligere i fokus. Travellinks kunder har i dag adgang til mere end 560 flyselskaber, 165.000 hoteller i 60 lande, ca. 5.000 biludlejningssteder i 80 lande og aktiviteter på mere end 850 destinationer rundt om i verden. Med et så bredt udbud er der stort behov for nemt at kunne overskue søgeresultatet. For at gøre det muligt har Travellink lanceret en ny sorteringsfunktion samt en helt ny måde at søge rejser.

Med det nye udseende vil Travellink gøre det endnu nemmere at gennemføre bookinger. Nye filterfunktioner for fly inkluderer bl.a. rejselængde, tid for ud- og hjemrejse og maks. antal skift –  funktioner som har til formål at gøre søgeresultaterne bedre tilpasset til individuelle præferencer. Også søgeresultatet for hotel og fly+hotel er opdateret med mere tydelig prisoversigt over forskellige hotelklasser og en ny kortfunktion, der kan anvendes til at sortere hotellerne.

For kunder, der ved, hvad de vil lave i ferien, men ikke har bestemt sig for destination, lancerer vi nu "sammenlign destinationer". Det er tidskrævende at foretage flere søgninger på forskellige destinationer, og det kan være svært at sammenligne, når resultaterne ikke præsenteres på samme side. Nu kan du hos Travellink søge på op til 6 destinationer, og resultatet vises på én side, hvor kunden nemt kan sammenligne priser og afgange.

• nye funktioner
  • søge rejser
  • nye udseende
  • sammenlign destinationer

Travellink er Nordens førende internetrejsebureau med virksomhed i Sverige, Norge, Danmark og Finland. Travellink har 3 virksomhedsområder: privatrejser, forretningsrejser og konference & event. Udbuddet består af 560 flyselskaber, 165.000 hoteller og for biler 5000 udlejningssteder i 80 lande. Travellink er en del af ODIGEO.  I 2011 havde Travellink 830.000 rejsende og salget steg til 2,7 milliarder SEK Travellink driver også salg af privatrejser under varemærket Opodo på det nordiske og polske marked.

Peter Hellström

Pressekontakt Presseansvarlig +46 (0)73 773 6041