Art to Go...et limited edition armbånd fra Trollbeads

Art to Go…

“Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up”.

Pablo Picasso

Velkommen til en verden af kreativitet. Velkommen til en verden af kunst. Det er tid til at få kunst på tegnebrættet. Vi er stolte af at kunne præsentere efterårets Designerarmbånd: Art to Go!

Art to Go er et limited sølvarmbånd med en ny kunstnerisk lås dannet af to malertuber samt en matchende sølvkugle bestående af to blyanter og en pensel. For at markere temaet Art-to-go vil hvert armbånd også have sin egen unikke Unikakugle. Hvilken én det skal være, er helt op til kunden!

Trollbeads Unika glaskugler har en helt speciel plads i Trollbeads. Historien begyndte som et velgørenhedsprojekt, som skulle give flygtninge i Asien mulighed for at uddanne sig til glaskunstnere. Tanken var, at de skulle kunne bruge håndværket, som en måde at forsørge sig selv på, samtidig med de kunne udtrykke sig gennem en kunstform. Disse mennesker endte med at skabe Unika glaskugler.

Alle Unika glaskugler er et lille kunststykke. Der findes ikke to kugler, der er ens. De er i sandhed unikke.