Intet er i virkeligheden væk, før mor ikke kan finde det.

Du kender alt til det. Noget er væk, men i virkeligheden er det ikke rigtigt væk, før mor ikke kan finde det. Og det er tanken bag denne Mors dag kollektion, som symboliseres med et puslespil.

Kollektionen indeholder to nye fantastiske designs. - en limited edition glaskugle og en helt spektakulær spacer.

Glaskuglen, Kærlighedens Bånd er en facetteret kugle med smukke nuancer af pink, lyserød og koral – årets farve. Kærlighedens farver der forekommer naturligt i vores omgivelser, men som også er farver der symboliserer håb, omsorg, medfølelse og kærlighed.

Sammen med Kærlighedens bånd lanceres den formidable Puslespil spacer. Livet er et puslespil. Husk at finde alle de rigtige brikker. Og når du mangler et stykke – så ved mor, hvor du kan finde det.

Trollbeads er det originale bead-on-bracelet mærke, der tilbyder hundredvis af smukke kugler man i bogstavelig forstand kan vælge og vrage imellem. Hver og en er et lille kunststykke og dermed helt unikt

Trollbeads er verdensberømt for den fortryllende måde, virksomheden leger med glas. Alle glaskugler er håndlavede over en rødglødende åben flamme. Trollbeads smykker er lavet af de bedste råmaterialer såsom 18 karat guld, sterlingsølv, italiensk Murano glas, ferskvandsperler, rav og ædelsten

Det eksklusive håndværk bag Trollbeads smykker er ikke fuldendt, før man sammensætter delene således, at de fortæller en personlig historie. Fordi din unikke personlighed, måden du lever på, og meningen du tillægger enhver kugle, er den sande skønhed bag Trollbeads.

Mors dag kollektionen lander i butikkerne og online fra d. 12. april 2019.

Priser:

Kærlighedens Bånd glaskugle 410 kr.

Puslespil Spacer, sterlingsølv 335 kr.

Sølv armbånd med ny glaskugle og sølv spacer fra 1.415 kr.

Sølv armbånd med sølvlås og guldhjerte, ny glaskugle og spacer 2.570 kr.

Sterlingsølv armring med Puslespil Spacer 1.120 kr.