Trollbeads Efterårskollektion 2019: Golden Nightfall

Solen går snart ned, og nattens mørke nærmer sig. Man kan svagt ane lysets spil i løvet. Mærk den varme brise og lad dig fortrylle af bladenes smukke dans i vinden.

I det gyldne øjeblik mellem dag og nat står tiden stille og skønhed
omfavnes.

Tag dit nattøj på og lad dig selv drive ind i en lang og foryngende søvn.
I vores drømme plantes frøene for fremtiden. Mennesker defineres af
historier. Nogle deler man med resten af verden, andre forbliver trygt i hjertet.
Følg vejen til dine drømme.

Trollbeads er det originale bead-on-bracelet brand, der tilbyder i hundredvis af smukke kugler – hver og en et lille kunststykke – således at hvert armbånd bliver helt personligt.

Når dag bliver til nat

Den meget detaljerige Golden Nightfall kollektion indeholder flere delikate design i sterlingsølv som leder tankerne hen på en god nats søvn med glade drømme. Bladlås, Graciøse blade og Indrammet af natur sender en besked om dansende blade i vinden og opfordrer dig til gå, hvor vinden fører dig. Du finder også Naturpige som findes som et fantastisk vedhæng til din fantasikæde og som et par spektakulære øreringe. Kuglen Blomsterranke fuldender looket. Vær ét med naturen.

Naturens kreationer

Golden Nightfall bringer dig 5 nye ædelsten skabt af naturen selv. Brug dem på din armring, armbånd, øreringe eller halskæde for at give smykkerne det luksuriøse look. Ædelstenene i Golden Nightfall bliver en del af de runde ædelsten i den eksisterende kollektion. Formen står for fuldstændighed, enhed, lighed og accept.

De 5 nye ædelsten er den sensuelle Granat, den kraftfulde Sort Onyks, den styrkegivende Rød Onyks, Ametyst som siges at styrke sindet og fjerne negative tanker, og Tigerøje med den kraftfulde energi som sætter fut under din passion.

Spektakulære glaskugler af drømme og passion

Golden Nightfall bringer dig 12 nye spektakulære glaskugler med unikke detaljer. De bringer varme og passionsrige farver i smukke mønstre ind i kollektionen.

Trollbeads er verdensberømt for den fortryllende måde, virksomheden leger med glas. Alle glaskugler er håndlavede over en rødglødende åben flamme.

Endnu flere muligheder

Det eksklusive håndværk bag Trollbeads smykker er ikke fuldendt, før man sammensætter delene således, at de fortæller en personlig historie. Fordi din unikke personlighed, måden du lever på, og meningen du tillægger enhver kugle, er den sande skønhed bag Trollbeads.

Golden Nightfall kollektionen lander i butikkerne og online fra d. 6. september 2019.

Priser:

Runde Ædelsten: 335 kr.

Glaskugler: 260 kr.

Naturpige øreringe: 485 kr.

Ring med glas og sølvkugle: 930 kr.

Armring med glaskugle indrammet af sølv: 1.455 kr.

Armbånd med ædelsten, glas, sølv og 18 karat guld: 6.475 kr.

Armbånd med ædelsten, sølv og 18 karat guld: 8.380 kr.

• Livsstil, mode, fritid

Trollbeads så først dagens lys i 1976 i en lille smykkebutik i København, men er i dag vokset, så kvinder over hele verden hver dag glæder sig over deres Trollbeads smykker. Trollbeads er det originale armbånd, hvor du vælger fantastiske smykkekugler, så hvert eneste armbånd eller halskæde bliver helt personlig. Hver eneste kugle er et lille kunststykke. Trollbeads smykker er produceret i de højeste kvalitetsmaterialer:18 karat guld, sterlingsølv, Murano glas, ferskvandsperler, rav og ædelstene. Hver og en glaskugle er håndlavet i en rødglødende flamme, og du finder aldrig to Trollbeads, der er helt ens.

Maria Kieler

Pressekontakt PR & Marketing PR & Marketing 33 93 60 93