Succesfuld auktion sikrer vigtige midler til TUBA

I august måned igangsatte Odendo en velgørenhedsauktion til fordel for organisationen TUBA. Formålet med auktionen var, at indsamle vigtige midler til TUBA, der tilbyder gratis hjælp, terapi og rådgivning til unge, der er vokset op i hjem med alkoholmisbrug.

Resultatet af auktionen blev 14.000 kr, som TUBA nu bl.a. vil bruge på, at hjælpe endnu flere børn og unge.

’Vi er meget taknemmelige for donationen af auktionens overskud.I TUBA har vi mange henvendelser og en længere venteliste. Derfor falder donationen af overskuddet fra Odendo pået knastørt sted,’siger Henrik Appel.

’At Odendo sætter sit spotlys påbørn af misbrugere er med til at bryde tabuet, og det er lige netop det, som børnene har brug for,’understreger Henrik Appel.

Massiv opbakning fra virksomheder

Ifølge Odendos Country Manager, Søren Nørgård, skyldes det flotte resultatet ikke mindst den store opbakning fra de mange virksomheder og enkeltpersoner, der bidrog med produkter og oplevelser til auktionen:

’Det flotte resultat skyldes utvivlsomt den store opbakning vi fik fra virksomheder og enkeltpersoner. Her blev vi mødt af en enorm stor velviljetil at være med til, at gøre en forskel.Derfor vil vi også gerne rette en stor tak til alle der bidrog til auktionen og dermed støttede op om denne vigtige sag,’ udtaler Søren Nørgård.