TYROLIT TGD® TEKNOLOGI

-En Hurtigere, mere effektiv og mere økonomisk måde at skære i BETON

Kraftigere maskiner og den øvrige udvikling indenfor betonområdet kræver ligeledes også kraftfulde diamantskiver & bor. For at i møde komme de højeste krav, som kræves af vores professionelle brugere og for at kunne tilbyde de allerbedste skiver og bor, har TYROLIT udviklet en helt ny teknologi, TGD® Tyrolit Grain Distribution. Diamantværktøj, der er udviklet ved hjælp af denne teknologi gør beton skæring hurtigere, mere effektiv og økonomisk.

TGD® er en helt ny type teknologi udviklet af TYROLIT. Ved hjælp af denne teknologi placeres diamantkornenes  optimalt i segmenterne, så skiver/bor bevarer en konstant høj ydeevne i hele levetiden. Dette vil forbedre skærehastigheden, der vil blive længere i mellem serviceintervaller og øger alsidigheden væsentligt.

Fordele, som vil overbevise dig.

Den nye TGD® -teknologi er primært rettet mod den professionelle bruger, som kræver en høj ydeevne af skiver & bor til alle applikationer. Innovationen giver en række fordele for kunden:

- Nedsat arbejdstid takket være hurtigere boring og skæring

- Reducerede værktøjsomkostninger som følge af længere serviceintervaller

- Reducerede serviceomkostninger, på grund af den minimale maskine belastning

Desude øges skiver & bor med TGD® teknologi effektiviteten på grund af deres universelle anvendelse og fungerer også fantastisk til specielle applikationer, der kan opstå under ekstreme arbejdsforhold.

TYROLIT har været den førende producent og distributør af høj kvalitets diamantværktøj i mange år. TGD® -teknologi er udviklet i Tyrolits egne forsknings- og udviklingslaboratorier, og det er optimeret til mange anvendelsesmuligheder. Således muliggør  vi nu for vores kunder, at møde udfordringerne i beton skæring og boring på en hurtigere og mere økonomisk måde.

For yderligere information kontakt venligst:

Göran Nyberg, Product Manager, Nordic

E-mail: goran.nyberg@tyrolit.com, Tlf: 08-540870 40

• skiver
  • diamantværktøj
  • bor
  • beton boring
  • beton skæring
  • diamantsegment
  • positionerade diamanter
  • tyrolit grain distribution
  • tgd