Danpo Padel Tennis støtter udsatte børn

Danpo har siden 2014 støttet Julemærkehjemmene som i over 100 år har hjulpet udsatte børn mod mobning, ensomhed og overvægt. Danpo donerer padel tennisbaner til alle Julemærkehjemmene, som vil bruge banerne til at skabe opmærksomhed omkring Padel og bevægelse samt hjælpe med at indsamle penge til Julemærkehjemmenes fantastiske arbejde med at hjælpe børn, der har det svært.

Med padel tennis kan Danpo kombinere begejstringen for sportsgrenen med passionen for Julemærkehjemmene.

Mobile Padelbaner

Padelbanerne som Unisport har leveret er 4 tsk Adidas mobile baner som meget enkelt kan flyttes rundt medlem forskellige lokationer for at kunne nå ud til så mange børn som muligt. De mobile padelbaner har en konstruktion som gør det enkelt at opstille og nedtage .

Danpo & Unisport indviede banerne i mandags i Ålborg til et stort internt arrangement for de ansatte i Danpo A/S. Der var en fantastisk stemning blandt alle medarbejdere og de glædede sig alle over at være en del af dette CSR projekt for Julemærkefonden/Julemærkehjemmene

Kort om vores padelbaner

Unisport Padelbaner har en unik konstruktion og sikkerhed og det tages højde for det skandinaviske vejrlig i udviklingen. Dette er ekstremt vigtigt at være opmærksom på idet vi taler om markant andre forhold i skandinavien end sydeuropa generelt.

Unisport tilbyder ligeledes 100% aluminums padelbaner med 25 års garanti og vi har meget kort leveringstid idet vi har lager til skandinavien.

Om Unisport

Ved at bygge attraktive sports og motions faciliteter, får vi flere mennesker til at bruge dem, hvilket fører til et bedre helbred i samfundet som helhed. Vores fokus er, sammen med vores kunder, at finde løsninger, som fører til øget aktivitet og bevægelse. Vores helhedsløsninger giver de bedste forudsætninger for udøvere og tilskuere.

Sammen kan vi tilbyde vores kunder et komplet produkttilbud og et omfattende servicekoncept for indendørs og udendørs sportsaktiviteter.

• Sociale spørgsmål

• mobile padelbaner