Oplev succes-musicalen Mamma Mia! i Jordans hovedstad Amman

Siden sin debut i 1999 i London har musicalen Mamma Mia! oplevet enorm succes verden over. Nu har du på tre datoer i maj måned mulighed for at opleve forestillingen i Prince Hamza Arena i Jordans hovedstad Amman.

Musicalen bygger på de populære sange fra den svenske gruppe ABBA og er skrevet af de to musikere Benny Andersson og Björn Ulvæus i samarbejde med Catherine Johnson. Handlingen i stykket foregår i Grækenland - ikke så langt fra Jordan, hvor musicalen nu opsættes for første gang i landets hovedstad.

Den moderne kulturby Amman

Amman er - selvom mange ikke tænker over det - en moderne, levende og tryg storby med et væld af forskellige kulturtilbud. Foruden musicals og teater byder byen på museer, biografer, koncerter og gallerier. I maj måned kan du fx se fotoudstillingen `Fragments of a return´ på Det Franske Institut i Jordan eller købe lokale specialiteter og produkter på Spring Festival i King Hussein Business Park.

Spilletider og billetter

Forestillingen spiller d. 14., 15. og 16. maj på Prince Hamza Arena i Amman og er en del af en større international turné. Billetter kan købes på www.sajilni.com