Trinidad & Tobago på vej frem som golfdestination

Trinidad & Tobago har længe været en - for mange lidt ukendt - leverandør af unikke golfoplevelser i naturskønne omgivelser under Caribiens sol. Med en række spændende golfhoteller og banerenoveringer er øerne nu klar til at markere sig endnu mere som golfdestination.

Golfonline.dk har besøgt Trinidad & Tobago og kan berette om fantastisk natur, ægte bountystrande, en venlig befolkning, et fremragende køkken og ikke mindst en række spændende golfbaner.

Ifølge Golfonline.dk fremstår Trinidad & Tobago "på mange måder som resten af Caribien var for 25-30 år siden. Uberørt af masseturismen og et land, hvor man med åbne arme byder turisterne velkommen."

På Trinidad hedder den bedste golfbane St. Andrews Golf Club. Den har karakter af en lokal country club, hvor medlemmer tæller samfundets elite. Banedesignet er ifølge Golfonlines udsendte så godt, at man får lyst til at spille banen mere end én gang.

På Tobago findes to golfbaner, Tobago Plantation Course og Mount Irvine Golf Course. Sidstnævnte bane har et fantastisk layout, men står foran en større renovering, der vil strække sig ind i 2017.

Foruden golf byder Trinidad & Tobago bl.a. på vandaktiviteter, et rigt fugleliv, lokal rom og chokolade og det årlige karneval i Port of Spain.

Bliv inspireret til den næste golfrejse hos GolfersGlobe: www.golfersglobe.com/da/destinationer/trinidad-tobago/trinidad-tobago

Læs mere om golf på Trinidad & Tobago på www.gotrinidadandtobago.com/trinidad/sports/ og www.gotrinidadandtobago.com/tobago/golf/

Foto credit: Jacob Sjöman

• golfhotel
  • golfbane
  • kultur
  • golf

United Spirit Nordic er et nordisk GSA bureau med kunder som Trinidad & Tobago Tourism, Jordan Tourism, Star Clippers, DMC Destination Asia, DMC Bhutan Journeys, Park Hyatt Maldives Hadahaa, Park Hyatt Siem Reap og Hyatt Regency Phuket. I vil på vores newsdesk blive opdateret med information fra de destinationer, selskaber og hoteller, vi repræsenterer.