Flotte anmeldelser til Ulige Numres debutalbum

Flotte anmeldelser til Ulige Numres debutalbum

Det dansksprogede rockorkester Ulige Numre, der for to år siden slog stort igennem med “København”, har netop udgivet deres debutalbum med titlen Nu til dags. Den med spænding ventede fuldlængdedebut bliver vel modtaget i pressen, der deler rigeligt med hjerter og stjerner ud til debuten fra Ulige Numre, som kan opleves live i Store VEGA den 26. oktober.

Nørlund-produceret, smækmelodisk album

Politiken giver fem ud af seks hjerter til Nu til dags, og anmelder Kim Skotte skriver: “Jeg falder gerne i svime med et blødt brag. For ’Nu til dags’ er et ærkedansk, smækmelodisk rockalbum.”

Albummet er produceret af Nikolaj Nørlund og udkommer på hans pladeselskab, Auditorium. Om det skriver Kim Skotte: “Veteranen Nikolaj Nørlund har produceret kvartettens saftige, traditionsmættede guitarrock, så man sidder med en livgivende fornemmelse af, at rocken for 117. gang bliver genopfundet af en ny generation.”

Romantiske rocksange

Også Børsens musikanmelder giver fem stjerner til Ulige Numres album og skriver: “Det er længe siden, jeg har hørt så romantiske rocksange som på 'Nu til dags' – det længe ventede debutalbum fra Ulige Numre”.

Gaffa, der i denne måned har de fire drenge i Ulige Numre på magasinets forside, giver albummet fire stjerner under overskriften "Tager flot tråden op med melodimæssigt stærkt debutalbum".

Også Soundvenue lander på fire stjerner og kalder debutalbummet "en arbejdssejr på grund af en god håndfuld stærke sange" og fremhæver bl.a. nummeret "Bare en lille smule" og førstesinglen "Blå":

Ulige Numre / 26. oktober i Store VEGA – Læs mere og køb billet