Alt.-rockeren Steven Wilson til VEGA med 5-stjernet nyt album

Alt.-rockeren Steven Wilson til VEGA med 5-stjernet nyt album

Når grundlægger, guitarist og sanger i det progressive rockband Porcupine Tree Steven Wilson giver koncert for et siddende publikum i Store VEGA den 19. marts, bliver det med et helt nyt album, der begejstrer både herhjemme og i udlandet. The Raven That Refused To Sing (And Other Stories) har således i de første anmeldelser fået 5 stjerner af Gaffa og den anerkendte engelske avis The Guardian.

Gaffa kalder albummet et "Æstetisk samarbejde mellem legendarisk producer og progrockens multimusiker" og beslriver samarbejdet mellem Parson og Wilson som "uovertruffent, og der venter en æstetisk lytteoplevelse af de helt store."
Læs hele anmeldelsen.

The Guardian på deres side uddyber lytteoplevelsen på albummet således:
"Honed to peak fitness by recent touring, Wilson's band whip up an electrifying storm of amorphous vitality, their grasp of light and shade ensuring that something as elaborate and adventurous as The Watchmaker never loses focus or fire."
Læs hele anmeldelsen.

Som et eksempel på materialet på Wilsons nye album kan du her se den stemningsfulde video og lytte til titelnummeret fra The Raven That Refused To Sing (And Other Stories):

Det roste materiale kan opleves live, når Steven Wilson spiller sit solomateriale i Store VEGA til en siddende koncert.

Steven Wilson / 19. marts i Store VEGA
Læs mere og køb billet til koncerten med Steven Wilson.