Bisses blodtrillinger slippes løs i Lille VEGA
Efter Bisses storroste koncert i Ideal Bar er sangeren nu klar til at tage skridtet op i Lille VEGA med sine hudflettende popsange. Det sker fredag den 14. oktober

Bisse rundede et hyper produktivt år af med at udgive Happy Meal, det sidste album i sin blodtrilogi, med en besnærende releasekoncert i Ideal Bar den første dag i marts. Her smeltede showmanship, talent og skarpe tekster sammen til en fuldendt oplevelse.
Anmelderne har ikke holdt igen med superlativerne, når det kom til hans tidligere udgivelser, og koncerten i Ideal Bar var ingen undtagelse.

Politiken gav koncerten i Ideal Bar fem ud af seks hjerter:
Bisse har begivet sig ud på et lydligt og lyrisk amokløb på sin selvudgivne blodtrilogi - et af de mest sindsoprivende, følelseshærgende danske værker nogensinde

Soundvenue belønnede med samme karakter blot i stjerner, 5/6:

"Bisse virkede næsten færdigudfoldet, selv om han vel egentlig stadig befinder sig på puppestadiet. Aftenens forestilling flåede dansk mindreværd fra hinanden og gav os et dundrende talent på et sølvfad."

Også Undertoner gav koncerten 5/6 U’er:
Bisse kommer til, vil jeg næsten love, at indtage en stor og vigtig rolle på den danske musikscene, både som musiker og som imponerende dygtig sangskriver.”

Plade nr. 3 i blodtrilogien
Menstruationsblodet flød på PMS, og hjerteblodet var centrum for Umage, mens der på Happy Meal, triologiens tredje album, er gået hul på samfundets imaginære blodårer. Bisse bader i sin egen og andres dårlige samvittighed, hvor blodet flyder i gaderne.

Lytteren bliver præsenteret for massakrer i Indonesien og Bosnien, Palæstinas besatte områder og flygtninge, der ankommer i deres små spøgelsesskibe. De C.V. Jørgensen-inspirerede reaktioner på kærligheden, kroppen, samfundet og sammenbrud river dig rundt i Bisses farverige univers. Lyt blot til ”Lidt Mere Og Jeg Brækker Mig”.

Gør klar til endnu en tur i Bisse-tumbleren, når sangeren indtager VEGA med sin originale popmusik igen til oktober. Denne gang for et endnu større publikum i Lille VEGA.

Bisse
Fredag den 14. oktober kl. 21.00
Billetpris: 140 kr. + gebyr
Billetsalget starter i dag via vega.dk og Ticketmaster Billetnet
Læs mere og køb billet til koncerten med Bisse.