VEGA & De Gyldne Damers Klub præsenterer
De Gyldne Damers Klub bekender deres guilty pleasures i Ideal Bar
Den 22. februar er der lagt i ovnen til et brag af en ladies night, når De Gyldne Damers Klub for første gang i fem år bryder med genren, lægger rocken på hylden for en aften – og er klar med et stk. Golden Guilty Pleasure Party i Ideal Bar!

Guilty Pleasures serveret af fine ladies
Enhver dame med respekt for sig selv har skrålet med på Medina, rystet røv til Destinys Child eller følt et Rihanna-moment eller to. Listen af guilty pleasures er lang – og du har sikkert dine egne favoritter.

Denne aften har De Gyldne Damers Klub samlet Københavns finest ladies i Ideal Bar, bedt dem spille deres guilty pleasures og sikre, at du får et brag af en aften. Vi er derfor stolte af at præsentere København finest golden guilty ladies:

Mette Lindberg (Asteroid Galaxy Tour)
Pixie Monroe
Fake Bakery
Gelardi Sisters
Sidsel Alling (Soundvenue)
Tikkie (Adelie)
Cille & Offi

Fest for damerne med gratis Guld Tuborg
Traditionen tro er den første time fra 22.00-23.00 kun for damer – og vi disker naturligvis up med gratis Guld Tuborg, smil og røg fad.

Så send en alle sms til dine damer med besked om Gylden fest og sig, de kan forvente ”I got gloss on my lips – and a man on my hips”-attitude, booty shakin’ og ”dansegulvs”-fest, når det er bedst!

Fakta om arrangementet
VEGA & De Gyldne Damers Klub præsenterer
Golden Guilty Pleasure Party
Fredag den 22. februar kl. 22
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Gratis adgang (kun adgang for damer mellem 22 og 23)
Læs mere om Golden Guilty Pleasures Party.