De to danske talenter Eloq og Slowolf inviterer til natkoncert
De unge, fremadstormende electronica-musikere og dj’s Eloq og Slowolf fyrer op for natkoncert og -fest i Ideal Bar torsdag den 14. december. Natkoncerten er samtidig en oplagt efterfest til Ukendt Kunstners koncert samme aften.

Når klokken nærmer sig midnat torsdag den 14. December, indtager de to københavnske musikere, producere og dj’s Eloq og Slowolf gulvet i Ideal Bar og skruer gevaldigt op for den elektroniske fest til denne natkoncert.

Eloq
Eloq, alias August Fenger Janson, har for alvor slået igennem det seneste år med sin blanding af bas, beats, trommemaskiner og synthesizers. Eloq har blandt andet udgivet ep’erne Galactic Neckbreaks og Mysterious og lavet diverse populære remix, bl.a. af MØs ”Glass”. Han er kendt for at blande forskellige elektroniske genrer som trap, dubstep og tech house, og genreblandingerne kommer især til deres ret live.

Sidst Eloq gæstede VEGA var sammen med resten af crewet fra Cheff Records, der fyrede den af i Store VEGA i september. I sommer spillede han på Roskilde Festivals Apollo-scene og på Smukfest – få et indtryk af festen HER, og den 21. november varmer han og MØ op for selveste Major Lazor i Falconer Salen. Nu kan Eloq opleves live i mindre, mere klub-agtige rammer i Ideal Bar.

Slowolf
En anden ung elektronisk producer og sanger på vej frem er Andreas Asingh, der går under kunstnernavnet Slowolf. Han mikser electronica, falsetpop og hiphop til en unik blanding. Debut-ep'en Seven udkom i 2012 og har haft airplay på BBC, leveret Ugens Uundgåelige på P3 med nummeret ”See U in My Dreams” og ligget #1 på den danske elektroniske iTunes Chart.

Slowolf har også indspillet med Raekwon fra det amerikanske hiphop-kollektiv Wu-Tang Clan og optrådte på Roskilde Festivals Pavilion Junior-scene sidste år. Senest har Slowolf remixet Rick Ross’ nummer “Hustlin’”. Se en livesession, hvor Slowolf ene mand indtager Store VEGA med remixet HER.

Oplagt efterfest efter Ukendt Kunstner
Elow og Slowolfs natkoncert er åben for alle, men kan også benyttes som en oplagt efterfest til koncerten med Ukendt Kunstnerr, der går på scenen i Lille VEGA tidligere på aftenen med hits som “Neonlys” og “Fucking Nummer”.

Med billet til Ukendt Kunstner har man også adgang til denne natkoncert. Ellers kan man købe entrébillet til Eloq og Slowolfs natkoncert for 80 kr. + gebyr i døren.

Fakta om koncerten

Eloq og Slowolf natkoncert
Torsdag den 14. december kl. 23.30 (døre kl. 23.00)
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Entrépris (intet forsalg): 80 kr. + gebyr
Læs mere om natkoncerten med Eloq og Slowolf.