Emil Stabil-efterfest, hiphop-klub og stort house-line up indtager VEGA Klub fra torsdag til lørdag

VEGA Klub præsenterer
Torsdag aften lyder startskuddet til tre heftige dage i VEGA Klub. Emil Stabil holder efterfest med bl.a. Camilo & GrandeKCL og hiphop-klubben DEDIKERET får besøg af John VincentDJ CARS10 og Tia Turn Tables, mens Home Alone # disker op med hele syv dj’s og visuals leveret af Emma Acs.

Gratis efterfest efter Emil Stabil-koncerten
Når Emil Stabil og hans crew er færdig med deres show i Lille VEGA torsdag den 15. oktober, flyver de videre til Ideal Bar. Her vil der være gratis efterfest, der hostes af Pelle Peter Jensen fra P6 Beat, som har udvalgt aftenens dj's. Du kan blandt andet møde:

- Camilo & Grande
- Oh Boy!
- Cav & Sim

Festen starter kl. 22 i Ideal Bar torsdag. Den er åben for alle - også selvom du ikke har været til koncerten. Se mere i Facebook-eventet her.

DEDIKERET // SCRATCH & LAK
Fredag aften åbner VEGA Klub op for hiphop-fest, når den faste klub DEDIKERET for tredje gang indtager Ideal Bar. Du kan blandt andet opleve DJ CARS10 og københavner-dj’en John Vincent, som bl.a. arbejdet sammen med Pharfar og Donkey Sound-holdet. Se John Vincents svedige nye video her:

Resident dj’s KCL og Tia Turn Tables styrer slagets gang.

Dedikeret starter kl. 23 i Ideal Bar fredag den 16. oktober. Prisen er 30 kr. i indgangen. Se mere på Facebook-eventet her.

HOME ALONE #1
På lørdag kan du feste med, når VEGA Klubs første Home Alone-event bliver søsat. Der er sammensat et imponerende dj-line up, og Ideal Bar indtages desuden af go-go boys, Vesterbros Drag-udlejningsservice og visuals fra Emma Acs og Kenni Korvette. Forvent et lækkert mix af electro, synth pop, new wave, house og disco fra Franka, DJ Gul, Soho, Kenneth Cockwhore, Transparent Tim og Miss Fish.

Vi kører på fra kl. 23.00, og der er fri entré. Se mere på Facebook.

Weekendens tilbud i baren:
En Ketel One-vodka og Red Bull-drink til 60 kr.

Fakta om weekenden i VEGA Klub
Emil Stabil-efterfest, torsdag 15. oktober