​Erfarne djs skejer ud på Ideal Bars musikalske legeplads

​Erfarne djs skejer ud på Ideal Bars musikalske legeplads

VEGA Klub præsenterer
Erfarne djs skejer ud på Ideal Bars musikalske legeplads
Dj-kollektivet Apropost Live invaderer dansegulvet med en hær af erfarne dj’s, så du kan trygt overgive dig til dansegulvet i Ideal Bar fredag. Det samme gælder lørdag, når Dance Authority spiller med dj-musklerne bag pulten.

Fredag – Apropos Live #2
Online-platformen og dj-kollektivet Apropos Live præsenterer klubkonceptet "Apropos Late", i samarbejde med VEGA Klub. Apropos Late ønsker at skabe en unik scene, der showcaser kærligheden til musik og talentmassen af dygtige, danske dj's.

Aftenens line-up: Oh Boy!, Thomas Madvig, John Vincent og T.A.I.T.

Kollektivet præsenterer månedligt aftener med håndplukkede line-ups af dj's fra hele Apropos Live-familien. Setup’et præsenteres af Apropos Live-dj’en Sugarbois, som udtaler:
Det er egentligt såre simpelt - i stedet for at vi laver en klub, som har en stramt defineret musikprofil, skal Apropos Late være dj’ens legeplads, hvor vi giver plads til musikalske udskejelser.”

Publikum kan derfor forvente aftener, hvor stemningen er i højsædet og den musikalske glorie pudses.

Lørdag – Dance Authority
Klubaftenen Dance Authority overtager endnu engang pulten i Ideal Bar med elektronisk musik, for at samle folket på dansegulvet til musik leveret af nogle af landets mest spændende djs.

Line-up: Anders Vendelbo (Nord Records), Solid Blake (Apeiron Crew) og Erosion Flow (3024)

Anders Vendelbo
Anders Vendelbo har blandt andet stået bag udgivelser fra Dj Guy og den White Material-tilknyttede Alvin Aronson på sit roste techno label, Nord Records. Den danske dj har sideløbende markeret sig på klubscenen herhjemme med sin tekniske kunnen og alsidighed bag pulten.

Solid Blake
Solid Blake kan ofte opleves med det allestedsværende Apeiron Crew, enten til undergrundsfester i det københavnske natteliv eller på Culture Box. Til Dance Authority spiller den skotsk/danske dj alene, hvor man kan forvente at høre hendes unikke take på klassisk electro og techno.
På aftenen bakkes begge DJ’s op af Dance Authoritys egen Erosion Flow.

Fakta om ugen i VEGA Klub:

VEGA Klub: Apropos Live #2
Fredag den 19. februar 2016 kl. 23.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Entré: 50 kr. + gebyr
Læs mere om arrangementet HER.

VEGA Klub: Dance Authority
Lørdag den 20. februar 2016 kl. 23.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Entré: Gratis
Læs mere om arrangementet HER.