VEGA & Live Nation præsenterer

Flosstradamus & Dillon Francis laver Major Lazer-fest i VEGA

De to amerikanske dj-acts Flosstradamus og Dillon Francis, der begge er tilknyttet Diplos label Mad Decent, indtager næste lørdag, den 19. juli, VEGA med et show, der med stor sandsynligvis vil gå i fodsporene på Major Lazers vanvittige fest på årets Roskilde Festival.

Flosstradamus og Dillon Francis har med kæmpe succes spillet shows sammen tværs over USA, hvor de har udsolgt venues og skabt intense fester med deres heftige blanding af hiphop, trap, dubstep, EDM og moombathon – ikke ulig Major Lazer.

Få et indtryk af deres musik og hæsblæsende shows i denne video.

Amerikanske klubkonger tilknyttet på Mad Decent
Producer Dillon Francis er da også blevet opdaget af Diplo fra Major Lazer, der hurtigt signede ham til sit pladeselskab, som bl.a. har udgivet hans seneste ep, Without You (2013). Duoen Flosstradamus er ligeledes tilknyttet Mad Decent, der i 2012 udsendte deres ep Total Recall.

Duoen J2K og Autobots har brugt de seneste otte år på at breake nye stilarter verden over, og deres evne til at mixe hotte tracks på nye, uventede måder, har gjort dem til noget, der minder om klubkonger i hjemlandet USA. Deres remix af Major Lazers ”Original Don” er et fx godt eksempel på deres kunnen. Efter at være blevet opdaget af Diplo samt have samarbejdet med ham på nummeret ”Que Que” var Dillon Francis’ gennembrud som dj sikret. Derudover har nummeret ”Masta Blasta” sikret den moombathton-inspirerede dj masser af opmærksomhed.

Fede support-navne varmer op: Gnucci + Johnna Ritscher
Udover de udenlandske hovednavne omfatter aftenens line-up også to support-navne, der nok skal starte festen!

Den svenske rapper og sangskriver Gnucci er hurtigt igang med at markere sig på den internationale musikscene med hendes unikke udgave af klub-musik. Hendes koncert på sidste års Roskilde Festival blev af Soundvenue kaldt ”En festivaloplevelse af de helt store” og fik fem stjerner, mens hun under Distortion forvandlede Vesterbro til et kogende menneskehave sammen med Sekuoia, Eloq og Faustix. Lyt blot til hendes hit ”Work”.

Den svenske dj, Johanna Ritscher, der er dj for Gnucci, sparker festen i gang med hendes bas-inficerede sæts. Bag pulten mixer hun en collage af tropical-produktioner, der er krydret med hiphop, slæbende trap, deep house, uk-funky og andre basdryppende klubrytmer. Hun vendte op og ned på klub-Sverige som en del af duoen Collabo Queens og som resident dj i den legendariske Malmø-klub The Rumble, hvor hun spillede med heftige navne som Diplo, Skream og David Rodigan.

Fakta om arrangementet
Flosstradamus + Dillon Francis (US)
Lørdag den 19. juli kl. 21
VEGA, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
200 kr. + gebyr
Forsalg via VEGAs hjemmeside og Billetnet.
Læs mere: http://bit.ly/1mExIsp. Køb billet: http://bit.ly/TSnyYj.