Fra Londons natteliv til Berlins dunkende technoscene: VEGA Klub byder på vilde påskefester

Er man til boogie hele natten, technofester uden stop eller hiphop-overflødighedshorn, kan man være sikker på, at påskens events i VEGA Klub lever op til alle forventninger. Gør denne påske til en ekstravagant nattelivsoplevelse med gode tilbud i baren og navne fra både UK og Berlin.

Onsdag – Kanonklubben #2: Nina Wilde (UK) m.fl.
VEGA Klub indleder ugens partymekka med et stærkt kort: Britiske Nina Wilde. Den famøse dj har vendt plader over hele England, og i samarbejde med Kanonklubben er vi nu så heldige at kunne præsentere hende hos os. Sammen med en række erfarne københavnske dj’s fyrer Wilde op under dansegulvet med sprød housemusik

Fakta om aftenen:
Kanonklubben #2: Nina Wilde (UK) m.fl.
Onsdag den 23. Marts 2016 kl.22.00
Entré: 30 kr.
Læs mere om arrangementet HER

Torsdag – Easter Boogie: John Vincent og Jason “Whut” Rivera
Andet påske-bash er garanteret, når den altid veloplagte new yorker Jason "Whut" Rivera teamer op med den erfarne John Vincent (Distortion, Roskilde Festival). Aftenen står i boogiens tegn, så hvis du er til oldschool funk og kender dine discohits, ved du, hvor du kan tage hen efter påskefrokostens indledende runder.

Easter Boogie: John Vincent og Jason “Whut” Rivera
Torsdag den 24. Marts 2016 kl.22.00
Fri entré
Læs mere om arrangementet HER

Fredag – Apropos Late #3
Når dette dj-kollektiv gæster VEGA Klub, udvikles feststemningen til kogepunktet. Apropos Live-familiens klubkoncept inviterer dig med på deres musikalske legeplads, hvor festen aldrig stopper. Det er fredag, det er påske, og festmotoren er sat i gear til en all-night hiphopfest.

Apropos Late #3
Fredag den 25. Marts 2016 kl.23.00
Entré: 50 kr.
Læs mere om arrangement HER

Lørdag – Ausfahrt m. Terranova og Namuël
Drømmer du dig tit væk til Berlins vilde natteliv med ustoppelige technofester arrangeret af verdensklasse dj’s? Så er det heldigt, at du er i København i påsken! Vores påskeprogram afsluttes med et brag af en technofest af højeste kaliber, når berlinske Terranova udøver sin dj-magi. De rutinerede dj’s har stået for ikoniske techno - og house-fester på både tyske og internationale scener de sidste tyve år. Festen, du ikke vil gå glip af!

Fakta om aftenen:
Ausfahrt m. Terranova (DE)
Fredag den 25. Marts 2016 kl.23.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 København V
Entré: 60 kr.
Læs mere om arrangement HER

Påsketilbud: 4 x påskebryg for 100 kr.

Vi ses til EASTER AMOK i VEGA Klub!