Fremadstormende Mø giver ekstrakoncert i Store VEGA

Pressemeddelelse   •   Feb 25, 2014 14:39 CET

Fremadstormende Mø giver ekstrakoncert i Store VEGA
Electro-sangerindens koncert i april er nu allerede udsolgt, og derfor annonceres der en ekstrakoncert med anmelderroste Mø torsdag den 10. april. En måned efter hendes længeventede debutalbum udkommer.

Små to måneder inden Møs annoncerede koncert i Store VEGA den 11. april, er der udsolgt, og derfor offentliggøres en ekstrakoncert dagen forinden med den populære electro-sangerinde.

Spice Girls i opdateret version
har forsødet ventetiden, inden hendes debutalbum No Mythologies to Follow udkommer den 10. marts, med prisen som ”Årets Livenavn” ved årets Steppeulven-pridsuddeling og et eminent cover af Spice Girls’ sangen ”Say You’ll Be There”. Hendes nedbarberede og moderne version af 90’er-hittet skruede forventningerne til debutalbummet om muligt endnu mere i vejret.

Albummet er hovedsageligt produceret af Ronni Vindahl (Boom Clap Bachelors, Ivory&Gold) og indeholder bl.a. de populære singler "Pilgrim", "Never Wanna Know" og "XXX 88" feat. Diplo.

Egen Europa-turné
MØs musik, der af det anerkendte britiske musikmagasin NME er blevet beskrevet som “Icy sharp pop with a big heart and even bigger vocals” og som "warped pop to excite fans of Rihanna and Grimes in equal measure" af Q Magazine, har vakt stor opsigt langt uden for Danmarks grænser.

Hun har således allerede turneret i Europa og USA som support for respekterede og populære navne som AlunaGeorge og Diplo. Nu er MØ imidlertid så stort et navn, at hun kan headline sin egen Europa-turné, der heldigvis også inkluderer to koncerter i VEGA.

Mø (DK)
Torsdag den 10. april. kl. 20.00
Store VEGA, Enghavevej 40, 1674 København V
Billetpris: 180 kr. + gebyr
Billetsalget starter i dag via VEGAs hjemmeside og billetnet.
Læs mere og køb billet til ekstrakoncerten med Mø

Kommentarer (0)