​Joan As Police Woman skærper ærlige tekster over nye popeksperimenter

​Joan As Police Woman skærper ærlige tekster over nye popeksperimenter

VEGA & ICO præsenterer:
Joan As Police Woman skærper ærlige tekster over nye popeksperimenter
Den amerikanske sangerinde udgiver et nyt album i februar næste år, inden hun igen gør klar til at fylde Lille VEGA med ærlige og poppede eksperimenter den 11. april.

Joan As Police Woman aka. Joan Wasser har altid execelleret i gribende liveshows og skarptskårne, ærlige tekster. Og det kommende album Damned Devotion er ikke en undtagelse.
På sine to seneste udgivelser hyldede sangerinden livet og svælgede i emotionelle udbygninger i sine sange, mens Damned Devotion går mere i retning af de meget roste To Survive (2008) og Real Life (2006).

Førstesinglen fra det nye album, ”Warning Bell”, er en øm gengivelse af en romantikers naive anger. Sangen ”Of What Was It Like” handler om døden. Et næsten uundgåeligt emne på et Joan As Police Woman-album. Begge Wassers fædre er døde (sangerinden er adopteret), siden hun lavede sin foregående plade og singlen cirkler om taknemmelighed for adoptivfaderens rolige væsen, og alle de spørgsmål sangerinden aldrig fik stillet ham.

Forbandet dedikation
Joan Wasser har gennem sin karriere ikke kun tiltrukket sig opmærksomhed for sine skønne sange, men også som samarbejdspartner og muse for så forskellige kunstnere som ANOHNI, Rufus Wainwright, Lou Reed, Beck, RZA og Daniel Johnston.

I say yes to almost everything”, fortæller Joan Wasser. ”I just want to be making music all the time. I can comfortably say that music has saved my life and continues to save my life. I am a devotee. It’s not something I can even choose or not choose, it’s just what is… Damned Devotion.”

Fakta om koncerten
Joan As Police Woman (US)
Onsdag d. 11. april 2018 kl. 21:00
Billetpris: 250 kr. + gebyr
Billetsalget starter i dag via vega.dk og Ticketmaster.
Læs mere og køb billet til koncerten med Joan As Police Woman.

VEGA er et regionalt spillested med cirka 330 koncerter årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.