VEGA præsenterer:
Noah Carters første headliner koncert bliver i VEGA
Den 24-årige Nørrebro-rapper har sat nye, internationale standarder for dansk hiphop og tager nu favntag med sin første koncert i eget navn. Noah Carter spiller nemlig i Store VEGA den 26. april.

Siden Noah Carter dukkede op ud af det blå med singlen ”Do You” har mange øjne været rettet mod det store talent med den mørke tone, den legende engelsksprogede lethed og den store sans for melodi og fortælling.

Da singlerne ”B.O.” samt ”Come Alive”, og ikke mindst det hypede debutalbum Couch Dreams, landede, så blev de tårnhøje forventninger endelig indfriet. En samlet presse stod klar til at udnævne Noah Carter som en international stjerne in the making.

Dansk hiphoptalent med internationalt potentiale
Den unge rapper har holdt tilbage i forhold til live-optrædener, som i år blot har talt en lille håndfuld eksklusive festival-optrædener. Lige indtil nu! Nu føler Noah Carter endelig, at tiden er moden til at imødekomme den store danske efterspørgsel og inviterer derfor til koncert i Store VEGA.

Ved Noah Carters koncert til Distortion tidligere i år uddelte GAFFA seks stjerner under overskriften ”Dansk hiphop har en fremtid med Noah Carter.” Berlingske er ligeledes begejstrede for den talentfulde hitmager og kalder ham for ”en dansk rapper med internationalt format.”

Noah Carter (DK)
Torsdag d. 26. april 2018 kl. 20.00
Store VEGA, Enghavevej 40, 1674 København V
Billetpris 180 kr. + gebyr
Billetsalget starter i dag via vega.dk og Ticketmaster.
Læs mere og køb billet til Noah Carters koncert i VEGA.

VEGA er et regionalt spillested med cirka 330 koncerter årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.