NODE pakker VEGA ind i eksotiske hits

Pressemeddelelse   •   Sep 23, 2019 12:00 CEST

NODE pakker VEGA ind i eksotiske hits
NODE har med sin eminente sangskrivning taget den danske urbanscene med storm. Den 17. april sender den fremadstormende sangskriver kaskader af skarptskårne popsange afsted i Lille VEGA.

Der er ingen tvivl om, at den danske sanger og sangskriver NODE har haft vind i sejlene de seneste tre år. Siden NODE udgav sin første single i 2016, har han opnået et hav af guld og platinplader og er blevet streamet mere end 150 millioner gange.

Sangeren og sangskriveren mestrer at præsentere de rå fortællinger i nutidige produktioner og melodier, der er opbygget af svedige beats, legende synthesizere og smukke lyriske skildringer. I NODEs produktioner er der et perfekt samspil mellem soulens dybe, flydende univers og rappens mere direkte fremtoning.

NODE udgav sit anmelderroste debutalbum Cambiarme i begyndelsen af 2018, hvilket cementerede, at den fremadstormende musiker er en af de mest lovende artister i på urban-scenen. Albummet modtog roser fra den danske anmelderstab. Soundvenue skrev bl.a.

”Som en dansk Drake samler NODE trådene fra senere års trends i dansk og international pop og hiphop i en velproduceret, globaliseret pophybrid.”

Cambiarme er et ærligt indblik i NODEs liv. Mange af sangene er tilbageblik på, hvad han er gået igennem de sidste mange år, refleksioner over hvad der har fået ham derhen, og hvor han er i dag.

Udover at arbejde på sin egen musik, har NODE også brugt en del tid på at skrive sange for andre bl.a. det smukke popnummer ”Du” med Burhan. Til koncerten i VEGA kan publikum forvente at se en ny side af den talentfulde sangskriver. Node fortæller:

”Jeg har aldrig haft nogle former for filtre når jeg har udtrykket mig i min musik, nu får de også et stykke af min persona! Det glæder jeg mig til at vise alle dem der kommer til min koncert i VEGA. Det er første gang jeg åbner helt op og viser den del af mig selv”

NODE (DK)
Fredag d. 17. april kl. 21.00
Store VEGA, Enghavevej 40, 1674 København V
Billetpris: 185 kr. + gebyr
Billetsalget starter i dag via vega.dk og Ticketmaster.
Læs mere om og køb billet til koncerten med NODE.

VEGA er et regionalt spillested med mere end 350 koncertarrangementer årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live og +800 bands. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.