Powerfulde popperler fra det nye danske stjerneskud

Powerfulde popperler fra det nye danske stjerneskud

Powerfulde popperler fra det nye danske stjerneskud Clara
Den 28. november kan du opleve Claras forunderlige stemme i Lille VEGA, når stjerneskuddet pynter op med popperler.

Clara har for alvor gjort sit indtog på den danske musikscene siden udgivelsen af debutalbummet August Eighteen i august sidste år. I løbet af 2018 har hun bl.a. optrådt til The Voice i Tivoli og til P3 Guld, hvor hun var nomineret som Årets Nye Navn.

Hun var ligeledes nomineret til samme pris til Zulu Awards. Derudover udnævnte DR hende som eneste kvinde i deres "De ejede 2018"-serie. Der er ingen tvivl om Claras talent, og den kun 18-årige sangerinde er indehaveren af en unik vokal, der emmer af indre power og attitude, men Clara er heller ikke bleg for at vise sin sårbare side.

Allerede som 15-årig underskrev hun kontrakt med pladeselskabet Sony Music, og i 2017 debuterede den unge sangerinde med singlen ”What They Say” og herefter udkom Claras debutep Dress Like You´re Already Famous.

På hendes nyeste single “Crazy” udfolder hun et stemningsfyldt og intenst univers, hvor det står klart, at Clara formår at favne både det kraftfulde og skrøbelige med sin stærke popvokal.

Clara (DK)
Torsdag d. 28. november kl. 20.00
Billetpris: 165 kr. + gebyr
Billetsalget starter i dag via VEGA.dk og Ticketmaster.
Læs mere om og køb billet til koncerten med Clara.

VEGA er et regionalt spillested med mere end 350 koncertarrangementer årligt på de tre scener: Store VEGA, Lille VEGA og Ideal Bar Live og +700 bands. VEGA blev etableret i 1996 som en erhvervsdrivende fond: Koncertvirksomhedens Fond. VEGA har ingen aktionærer og et evt. overskud investeres i at skabe flere koncerter og bedre vilkår for livemusikken.