VEGA & Beatbox Concerts præsenterer
Singer/songwriteren Stu Larsen klar til atter at begejstre i Ideal Bar Live

Den populære australske singer/songwriter Stu Larsen, der i øjeblikket turnerer som support for Passenger, vender den 25. september tilbage til Ideal Bar Live. Denne gang medbringer han den geniale japanske harmonikaspiller Natsuki Kurai.

Den 15. marts spillede Stu Larsen for et næsten fyldt Ideal Bar, som han også besøgte den 27. juni 2012, hvor han sammen med Passenger spillede en udsolgt koncert. Den rejselystne sanger og sangskriver skriver i øjeblikket på nyt materiale, som det er meningen skal udkomme i løbet af 2013.

For tiden er Stu Larsen aktuel som support for engelske Passenger, der nyder stor opmærksomhed og spiller koncerter over hele Europa. Til september optræder Stu Larsen dog som hovednavn i Ideal Bar Live, hvor han får selskab en god musikalsk ven i form af den japanske kunstner Natsuki Kurai.
Læs mere om koncerten i Ideal Bar Live.

Musikalsk venskab opstået ved en tilfældighed
Stu Larsen mødte første gang Natsuki Kurai tilfældigt på et lille spillested i Tokyo for to et halvt år siden. Dette var starten på et specielt venskab, der har resulteret i, at de har spillet sammen over hele Australien og Japan.

Natsuki Kurai er genial harmonikaspiller, som man skal opleve for at forstå hans talent. Han lever i Yokohama, Japan og spiller 25+ shows om måneden med et bredt udvalg af japanske kunstnere og har også udgivet flere soloalbum.

Til september mødes duoen igen til europæisk turné i forlængelse af udgivelsen af en akustisk ep, der skal indspilles med produceren Mark Myers i Cairns, Australia.

Rejsende troubadour
Stu Larsen besluttede for tre år siden at forlade hverdagens sikkerhed og leve så simpelt som muligt ved at følge de muligheder, hans musik bragte med sig.

Siden hen har sangeren, der lyder som en blanding af Jeff Buckley og Van Morrison, turneret over det meste af verden enten som solokunstner, support eller tourmanager for musikalske kollegaer.

På sin rejse gennem Australien, New Zealand, Japan, England og Europa har Stu Larsen fundet små vinduer af tid til at indspille to ep’er The Black Tree (2009) og Ryeford (2011).
Læs mere om Stu Larsen.

Fakta om koncerten
Stu Larsen & Natsuki Kurai (AUS/JP)
Onsdag den 25. september kl. 20
Ideal Bar Live, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
80 kr. + gebyr inkl. koncertøl
Forsalg via VEGAs hjemmeside, Billetnet og på posthuse.
Læs mere om koncerten og køb billet.