Strøm-fest i Ideal Bar med Linkoban og Andreas Tilliander

Pressemeddelelse   •   Jul 19, 2012 15:07 CEST

VEGA og Öresundsfestivalen præsenterer
Strøm-fest i Ideal Bar med Linkoban og Andreas Tilliander

Umiddelbart efter programmet til Strøm i Enghaveparken er færdigt fredag den 24. august, fortsætter festen i Ideal Bar med liveoptræden af electro/grime-rapperen Linkoban og svenske Andreas Tillianders nye soloprojekt TM404.

Tung bas og japansk horror
Linkoban har netop spillet en meget rost koncert på dette års Roskilde Festival, der kun understregede hendes store talent som grimerapper. Hendes tekster banker af sted over en bund af dunkende, tung bas og dancehall. Det høres blandt andet på hitsinglen ”Like This”.

Linkoban bliver udgivet af Lucy Loves pladeselskab Superbilion Records, og hun har også spillet support for selvsamme pladeselskabsejer på hendes seneste danmarksturné. Linkobans trækker i sine liveshows på japansk horror a la The Ring og The Grudge.

Anerkendt eksperimentel producer
Samme aften kan man også opleve den anerkendte svenske musiker/producer Andreas Tillianders nye soloprojekt TM404, hvor han spiller en eksperimentel blanding af drone, dub og techno.

Andreas Tilliander har udgivet adskillige soloalbums og spillet med den svenske electropop-gruppe Familijen. I 2009 udkom hans seneste album Show, hvor han blandt andet samarbejdede med Kent-frontmanden Jocke Berg. Man kan høre Jocke Bergs stemme smelte sammen med den analoge synth lyd på singlen ”Arlanda”.

Man kan desuden høre de to dj’s Ulf Eriksson (SE) og Johannes Dybkjær.

Fakta om koncerten
Öresundsfestival & VEGA præsenterer
Linkoban (DK) + TM404 (SE) + Ulf Eriksson (SE) + Johannes Dybkjær (DK)
Fredag d. 24. august kl. 23.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Gratis adgang
Læs mere om Strøm-festen med Linkoban og Andreas Tilliander i Ideal Bar.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/dk/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.