Succesfulde Disclosure opgraderer festen til Store VEGA

Pressemeddelelse   •   Jul 16, 2013 15:00 CEST

VEGA & Live Nation præsenterer
Succesfulde Disclosure opgraderer festen til Store VEGA
Koncerten med den britiske house-duo Disclosure i Lille VEGA den 7. november blev udsolgt på under 10 dage. Derfor giver duoen nu festen større rammer og flytter til Store VEGA.

Brødrene Guy og Howard Lawrence alias Disclosure har på kort tid bevæget sig mod toppen af Englands elektroniske musikscene. De mikser pop, house og dubstep på særdeles vellykket vis på debuten Settle, der udkom i juni, og hitter stort med ”White Noise” feat. AlunaGeorge.

På årets Roskilde Festival satte de gang i en kæmpe fest, der overrumplede både publikum og anmeldere. Torsdag den 7. november kommer de til VEGA, og på grund af den overvældende interesse for Disclosure flyttes koncerten nu fra Lille VEGA til Store VEGA.

Englands hotte nye house-duo
Selvom de kun er henholdsvis 19 og 22 år, så har de to brødre fra Surrey i England hurtigt opnået stor succes. De startede med at oploade numre på MySpace i 2010 og fik hurtigt mange interesserede fans samt en pladekontrakt. Dubstep-nummeret "Offline Dexterity" blev udsendt som duoens første single, og sidste år slog de for alvor igennem, efter de begyndte at samarbejde med forskellige sangere.

Settle udkom i juni og gik direkte ind som nummer et på den britiske albumhitliste og opnåede hurtigt succes. Disclosure hittede her stort med ”White Noise”, der er et samarbejde med en anden britisk succesfuld duo, nemlig AlunaGeorge, der i øvrigt giver koncert i VEGA to dage før Disclosure. Både ”White Noise” og singlen ”You & Me” feat. Eliza Doolittle kom i top 10 på den britiske singlehitliste.

Vær med til efterårets helt store house-koncert med Disclosure i Store VEGA den 7. november.

Fakta om koncerten
Disclosure (UK)
Torsdag den 7. november 2013 kl. 21.00
Store VEGA, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Pris: 185 kr. + gebyr
Billetter købt til Disclosure i Lille VEGA gælder stadig til Store VEGA. Yderligere billetsalg starter onsdag den 17. juli kl. 12.00 via VEGAs hjemmeside, Billetnet.dk og posthuset.
Læs mere og køb billet til koncerten med Disclosure.

Kommentarer (0)