​Svælg i spøgelseshistorier og autentisk rap i Ideal Bar Lives martsprogram

​Svælg i spøgelseshistorier og autentisk rap i Ideal Bar Lives martsprogram

Svælg i spøgelseshistorier og autentisk rap i Ideal Bar Lives martsprogram
VEGAs mindste venue præsenterer i marts måned et mildest talt alsidigt og spændende program med nye kunstnere fra ind- og udland, der vil prikke til dit følelsesregister og ruske op i dine moves med nye autentiske beats. Man kan bl.a. opleve det roste danske indierock-band Heimatt, den spidsfindige singer/songwriter Mirel Wagner og den unge, amerikanske rapper Antwon.

Heimatt
Siden udgivelsen af deres debut-ep, To The Mountain, der udkom i februar, har der været ekstrem fart over feltet for indierock-bandet Heimatt, der altid er friske på nye udfordringer og utraditionelle koncertformer. I maj spillede bandet seks koncerter i løbet af to dage på SPOT-festivalen. I juli gentog de succesen med hele 10 koncerter på Roskilde Festival. Hver gang udviser de en enorm spilleglæde og leverer højenergiske koncerter. Få en forsmag på Heimatt på nummeret "Everyone's A Sinner".
11. marts – Læs mere og køb billet

Mirel Wagner
Mirel Wagner er født i Etiopien, men er opvokset i Finland. Hendes lyd er dyb og melankolsk singer/songwriting med hendes bløde stemme i centrum, bakket op af guitar, tromme, og violin. Lige så konsekvent som den spøgelsesagtige stemning flyder gennem hendes album, lige så konsekvent beskæftiger hendes sangtekster sig med virkelighedens mørke temaer som åndemaneri, kærlighed, død og djævle. Og hendes sange gennemsyres af en spidsfindig lyrik, selv når de er sørgmodige. Hør fx nummeret "Oak Tree".
18. marts – Læs mere og køb billet

Antwon
Amerikanske Antwon er et af de mest lovede navne, som den senere tid er udsprunget af den internet-baserede "cloud rap", der har fået stor opmærksomhed de senere år.
Der er retro-rap, og så er der den rap, som gengiver og omfavner 90'ernes overstrømmende natur og sjæl.Antwon differentierer sig fra andre samtidige rappere ved at adoptere og tilpasse en lo-fi tilgang til universet og stilen, som virker autentisk men også ny og forfriskende. Lyt bl.a. tilnummeret "Living Every Dream
29. marts – Læs mere og køb billet

Øvrige koncerter i Ideal Bar Live i marts:

Bess, Musik Til Mor og Brödre - Mærk opløftende toner fra tre nye spændende kunstnere fra Rytmisk Musikkonservatorium
4. marts – Læs mere og køb billet

Doktordoktor - Ny, beatbaseret og analog hiphop med elementer af jazz og soul.
6. marts – Læs mere og køb billet

Steve Wynn - Stemningsfulde sange i krydsfeltet mellem rock og singer/songwriting fra tidligere frontmand i The Dream Syndicate.
7. marts – Læs mere og køb billet

Ida Gard (duo) - Avanceret, stemningsfyldt pop i sammenspil med en frimodig vokal.
12. marts - Læs mere og køb billet

Jonah Blacksmith - Alternativ og kompromisløs folk-rock
13. marts – Læs mere og køb billet.

Zie Releasefest - Ny soulet pop med elementer fra jazz og world music.
14. marts – Læs mere og køb billet.

TULA - Forførende og dystert, dragende svensk alternativ pop
17. marts – Læs mere og køb billet.

The New Spring - Stærk sangskriver gæster Ideal Bar med anmelderroste udspil i bagagen.
20. marts – Læs mere og køb billet.

Anna Järvinen - Respekteret og karismatisk svensk singer/songwriter
22. marts – Læs mere og køb billet.

Mund de Carlo releasefest - Ubesejret Slam Battle-rapper udgiver album
28. marts – Læs mere og køb billet

Fakta om koncerterne i Ideal Bar Live
Ideal Bar
Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Entré: 50-125 kr.
Forsalg via VEGAs hjemmeside og Billetnet.
Læs mere om kunstnerne i Ideal Bar juniprogram.