Thomas Dybdahl giver igen julekoncert i Store VEGA
Den norske singer/songwriter Thomas Dybdahl spiller igen julen ind med sin efterhånden traditionsrige julekoncert i Store VEGA. Nyd den gode stemning og den talentfulde nordmand den 18. december, når han spiller sin eneste koncert på dansk jord i år.

De seneste fire år har Thomas Dybdahl givet koncert i Store VEGA kort før jul, og i år holdes denne nye juletradition i hævd, når sangeren igen spiller en ikke så julet koncert i Store VEGA.

Danske anmeldere har for vane at være yderst rundhåndede, når der kastes stjerner efter en Thomas Dybdahl-koncert, som det er sket efter både hans seneste koncert på VEGA, Roskilde Festival, Northside Festival og spillestedet Train, for bare at nævne nogle. Og VEGAs publikum har også været begejstrede for december-koncerterne. Nedenstående citater er fra Billetnets brugeranmeldelse af 2014-koncerten.

”Juleferien starter først rigtigt, når jeg har været til Thomas Dybdahl-koncert”

”En smuk koncert. Det var som at blive svøbt i et blødt tæppe af musik. En sal der bølgede med i vuggende dans og sang. Gik fra den skønne sal, Store VEGA, med varmt hjerte og stort smil. Så kan julen godt begynde.”

Se også denne fine fremførsel af sangen ”Cecilia” i VEGA.

Thomas Dybdahl siger selv følgende om koncerten: ”Den 18. december er det igen tid til en af vores absolutte favoritaftener og en tradition, som er kommet for at blive: Julekoncert i VEGA. Sidste år var en vild oplevelse for os, og hvis i år kan komme i nærheden af det, så priser vi os lykkelige for, at vi får lov til at spille for et så sygt godt publikum. Det bliver ikke helt jul uden.”

Prisvindende singer/songwriter
Siden sin debut har Thomas Dybdahl ikke blot indkasseret flere norske musikpriser, men også modtaget guldplader for salget af de to første albums. Thomas Dybdahl har i år været aktuel med samarbejdet med trioen In The Country samt vinyl-lanceringen af sine tre første album, The Great October Sound, Stray Dogs og One Day You’ll Dance For Me, New York City.

Thomas Dybdahl
Fredag 18. december kl. 20.00
Store VEGA, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
295 kr. + gebyr
Billetstart senere i dag den 17. august via VEGAs hjemmeside og Billetnet.
Læs mere og køb billet til koncerten med Thomas Dybdahl.