VEGA Klub inviterer til privatfest med Kenni Korvette og et nyt klubkoncept, hvor danske dj’s er i fokus

VEGA Klub præsenterer
Fredag vil Kenni Korvette igen invitere til privatfest uden forældreovervågning. Lørdag slår VEGA Klub dørene op til det nye klubkoncept Apropos Late hvor vi i samarbejde med dj-kollektivet Apropos Live skal give danske dj’s en legeplads til musikalske udskejelser.

Fredag – Home Alone #3
Endnu engang inviterer Kenni Korvette til en kæmpe privatfest når han omdanner Ideal Bar til en af de der fester du bare ikke må gå glip af. Det plejer at gå vildt for sig, når Kenni aka. DJ Gul åbner dørene for de svedigste dj’s, go-go boys og drag queens. Der er ingen grænser til Kennis fester og musikalsk står den på house, synth pop, new wave og disco. Den vil blive leveret af et festklart line-up bestående af Time Masters, Babysitters, SOVS, Kristy Renee from the USA, DJ Gul og Thunderpussy.

Lørdag – Apropos Late #1
Online platformen og dj-kollektivet Apropos Live præsenterer, sammen med VEGA Klub, det nye klubkoncept Apropos Late. Konceptet skal skabe en unik scene, en legeplads der giver plads til musikalske udskejelser og som kan showcase kærligheden til musik og talentmassen af dygtige, danske dj’s. Hver gang vil line-up bestå af dj’s fra hele Apropos Live-familien.

Setuppet præsenteres af Apropos Live dj’en Sugarbois og aftenens line-up består af Flip, Serbern, Emil Lange, Fabian Mazur og Pelle Peter Jensen.

Fakta om weekenden i VEGA Klub:
VEGA Klub: Home Alone #3
Fredag den 22. januar 2016 kl. 23.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Fri entré.
Læs mere om arrangementet HER.

VEGA Klub:
Lørdag den 23. januar 2016 kl. 23.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Entré: 50 kr.
Læs mere om arrangementet HER.