VEGA Klub præsenterer
VEGA Klub starter året med hiphop-fest og DJ Typhoon
Fredag er der efterfest ført an af DJ John Kristus og lørdag vil DJ Typhoon, sammen med venner, fyre op for musik, dans og fest når han med sit eget klub-koncept, Club Supreme, indtager Ideal Bar.

Fredag - Efterfest for Rumle og Himherhim
Det er efterfest for Rumle & Himherhim- koncerterne i Ideal Bar fredag og det er DJ John Kristus som står for løjerne.
Mikkel Møller Roesdahl, bedre kendt under DJ-navnet John Kristus, er aftenens mand bag pulten. Mikkel er bl.a. en af bagmændene bag BATTERIET, som senest arrangerede intim koncert med Bremer & McCoy lige før jul. Sidst der blev spillet op til dans på Ideal Bar var til de hedengangne tegneseriebeats for et halvt årti siden.

Dengang handlede det om at undersøge feltet mellem musik og tegning. Denne gang er fokus på at gøre dansegulvet glødende. Mikkel har sammensat en blanding af 70'erne- og 80'ernes soul, afro og disco tilsat lidt nutidig bas og bango.

Lørdag – Club Supreme
En af dansk hiphops grand old men, DJ Typhoon, inviterer sammen med venner til årets første fest i VEGA Klub, når Club Supreme indtager Ideal Bar den 9. januar. Forvent både klassiske hits og nye bangere indenfor genrene hiphop, R&B, dancehall og club classics, når Typhoon og nogle af byens dygtigste dj’s indenfor urban-genrene sørger for beats til dansegulvet.

DJ Typhoon og venner er en af Københavns mest etablerede hiphopklubber og har gennem årene huseret på venues rundt omkring i byen. De kommende tre måneder, den 2. lørdag i måneden, vil de sørge for fest i Ideal Bar, når de med klub-konceptet Club Supreme leverer dansabel urban-musik til hele natten.

Dørene åbner kl. 23.00, og eventen er gratis, så der er ingen undskyldning for ikke at danse 2016 i gang sammen med os.

Fakta om weekenden i VEGA Klub:
VEGA Klub: DJ Typhoon og venner: Club Supreme
Fredag den 9. januar 2015 kl. 23.00
Ideal Bar, Enghavevej 40, 1674 Kbh. V
Fri entré.
Læs mere om arrangementet HER.