Total Recall og de kendtes maveplaskere

Forandret fremtid
Total Recall

ACTION Colin Farrell spiller rollen som Douglas Quaid, en fabriksarbejder, som besøger "Rekall", et firma, der kan forvandle hans spionfantasier til realitet. Men tingene går ikke efter planen og pludselig er han jaget vildt fra flere sider. Hvem kan han stole på? Kate Beckinsale og Jessica Biel spiller overfor Colin Farrell i den isnende handlingsdrevne fremtidsfilm.

Hævnens dommedag
Universal Soldier: Day of Reckoning

ACTION/SCIENCE FICTION John vågner op efter at have ligget i koma og finder ud af, at hans kone og datter er blevet myrdet under et voldeligt indbrud i deres hjem. Han dedikerer sit liv til at tage hævn over manden, der planlagde mordene. I takt med at han nærmer sig bagmanden og hans hær, bliver livet farligere og det eksploderer i en voldsspiral, der gør dette til en vild og actionfyldt oplevelse.

From Prada to Nada
Helt på spanden

KOMEDIE From Prada to Nada gør et moderne twist på Jane Austens klassiker Fornuft og følelse i fortællingen om to forkælede søstre, som ikke efterlades en krone efter deres fars død. De bliver tvunget til at flytte ind hos deres tante i Los Angeles og lære at leve et nyt liv.

Stjerner på Vippen
De kendtes vilde udspring

Endelig er der premiere på TV3s spritnye program Stjerner på Vippen, som du selvfølgelig kan se på Viaplay! Stramme speedos, storslået luftakrobatik og grumme maveplaskere er hvad du kan glæde dig til, når en række kendte danskere prøver kræfter som professionelle udspringere. Bokseren Patrick Nielsen, model Oliver Bjerrehuus og sangerinden Kat Stephie er nogle af deltagerne i det nye program.

Kampen om kokkeæren
Masterchef All Stars

De mest farverige kendis-kokke og vindere fra tidligere sæsoner vender tilbage. Dommerne vil finde den ultimative vinder blandt mere end 100 tidligere deltagere. Mads Larsen, Gitte Nielsen og Thomas Madvig er nogle af de kendte, der mødes i køkkenet. Afgørelsens time er kommet.

• Biograf, film, fotografi

• serie